Hoi meiden, 1e FM gehad en 1 mooie follikel van 17 mm. Had gehoopt op 2 maar 1 ben ik ook tevreden mee. Meteen bloedgeprikt en word vanmiddag gebeld of ik morgen nog een keertje moet laten prikken en of de IUI dan vrijdag of zaterdag wordt. Spannend dus! Zaterdag zijn er altijd maar 2 plekken dus hoop dat we dan wel terecht kunnen.
Ooooo spannnend! Mijn duimen draaien weer overuren voor jullie dames! Ik heb straks gewoon RSI van jullie . Hahaha die Snowy, ben ik nu zelfs superstoer! Valt ook wel weer mee hoor . Gistermiddag ben ik gebeld door het ziekenhuis omdat ze wilden weten hoe het met me ging . Tja tot aan dat moment goed, daarna volledig in tranen en weer even de weg kwijt . Maar net wat je zegt; ik ben ongesteld.... dat zegt weer genoeg .
hey Girls, Snowy, hoe is het gegaan meid........ik heb voor je geduimd. Ga lekker vanmiddag op de bank liggen met de beentjes omhoog. Vind ik zelf ook altijd fijn na de inseminatie. Nu 2 spannende weken voor je. Wat balen Nicoletta.....die rotongi ook altijd. Ik snap hoe je je voelt, je probeert altijd sterk te blijven maar af en toe komen toch die tranen. Ik voel me daarna ook wel weer wat sterker. Je moet op z'on moment even goed kunnen huilen en daarna gaat het wel weer. Zora prima follikel toch.......ik vind meerdere eitjes ook altijd fijner, maar er zijn al zoveel meiden zwanger geworden met maar 1 eitje. Weet je al wanneer je IUI nu is. Lijkt mij dat het vrijdag is toch? Nou meiden, ik heb ook even een paar flinke baaldagen gehad. Zag het even niet meer zitten. Die 6 IUI's achter elkaar hebben er bij mij goed ingehakt. Voelde me ook zwaar klote. Mijn zoontje was ook nog erg lastig en ik had echt niets meer in de hand. Vanmorgen weer bij een magnetiseur geweest en dat doet dan echt wonderen. Voel me weer een stuk rustiger en heb weer wat vertrouwen. Van de 2 jaar dat we nu alweer bezig zijn was deze week echt mijn slechtste week tot nu toe. Na deze IUI even pauze voor mij anders ga ik het niet trekken denk ik. Zo dat is er even uit..... Liefs Maaike
Hier gister de inseminatie gehad, had heel erg pijn in mijn buik en hij kwam er niet zo makkelijk in met de eendebek, dus eht prettig was het dit keer niet.... Nou ja het worden weer spannende weken! Heb toch wat meer hoop merk ik met die drie "eitjes" Thx meiden voor het duimen! En ga dat ook zeker voor jullie doen! Maaikie sterkte! Kan mij voorstellen dat je er even doorheen zit...... Liefs Snowy
Hey meiden..... heb echt een shit week! Ik moest vorige week bloed prikken, omdat ik in het verleden al een iets verhoogt FSH had, wilde ze dit nogmaals controleren. Toen ik ging rondsnuffelen op het net, las ik dat als je waarde hoger is dan 15 dat je dan in een vervroegde overgang bent. De 1e keer was het bij al 11,3.... dus ik maakte me erg veel zorgen.... ik zag het al helemaal voor me.... ik in de overgang....weg baby droom! Dus hele week spanningen gehad! Veel gehuild! En dinsdag kreeg ik te horen dat mijn 29 jarige zwager er zelf voor heeft gekozen om niet meer verder te leven! Dat was schrikken! Ik wist dat het slechter ging met hem.... maar dit? Morgen hebben we de begravenis en gisteravond ben ik bij hem geweest! Best eng, maar ben blij dat ik hem nog gezien heb! Maar goed...... gister morgen moesten we naar het ziekenhuis...en ik was zo zenuwachtig! Ik dacht: nu gaat het slechte nieuws komen. Het was inderdaad weer verhoogt, maar ik moest me geen zorgen maken en het was helemaal niet zo dat er bij een waarde van 15 je in de overgang komt. Maar bij de waarde doen ze in veel ziekenhuizen geen ivf behandelingen meer, maar kun je nog wel altijd kindjes krijgen. Het was zo'n geruststelling! En ik had 2 eitjes van mezelf.... maar ze verwacht dat er maar 1tje gaat groeien. En ik dacht dat ik na de 6e iui een kijkoperatie had, maar ook dat was helemaal niet zo. Ik krijg dat een scan en dan spuiten ze contrastvloeistof in mijn eileiders...... en meer niet! Had ik me daar ook al zo veeeeeel zorgen over gemaakt! Kluns dat ik ben! De ferti arts vond dat ik wat minder op internet moest zitten! Maar op de dag dat ik het nieuws van mijn zwager te horen had gekregen, belde er een meid op die ik ken van de behandelingen in het ziekenhuis....zij was zwanger. 4e poging iui met hormonen....niets leek erop dat ze zwanger zou raken in deze ronde (alles was "slecht")...en hierna zouden ze voor ivf gaan. Kun je nagaan! Ik was wel blij voor haar..... maar ik kon het er die dag niet bij hebben! Ik vond het heel lief van haar dat ze mij wilde inlichten.... Ik heb ook hoop gekregen...maar ook zoveel meer tranen....van jaloezie....van pijn... van ongeloof.... Tja....jullie snappen me wel! En ik keek net op haar hyves.....en ja hoor! Hier stond het grote nieuws al.... en allemaal felicitatie's. Ik gun het hun echt! Maar zou zo graag willen dat ik hetzelfde nieuws had! Nou, morgenvroeg eerst ook nog de 2e fm....en dan volgende week weer inseminatie. Spannend maar weer, maar ik ga toch maar voor de hormonen, alleen ging dat nu niet meer. Hier waren we te laat voor.... hopen dat het niet meer nodig is! Nou, meiden...... veel succes jullie allemaal met waar je nu zijn en mee bezig zijn! Groetjes Hanneke
Sjeempie Hanneke, allemensen wat een week heb je weer achter de rug. Ik snap je enorm dat je eigenlijk gewoon wat jaloers was op haar al gun je het haar ook natuurlijk. Ik denk dat ik hetzelfde zou voelen.... Maar je zwager! Wat vreselijk is dat zeg! Heel veel sterkte morgen met de begrafenis. Dat zal vast heftig worden. Maar die arts heeft gelijk! Luister; toen ik voor mijn hartoperatie stond ben ik op internet gaan zoeken hoe of wat... Ik wilde tenslotte weten hoe het ervoor stond en heel frapant ik vond alleen maar mensen die allerlei complicaties hadden gekregen, als een kasplantje leven etc. Ik heb nooit maar dan ook NOOIT iemand gevonden die er eigenlijk beter aan toe is dan ik! Echt waar! Internet is heeeeel handig maar kan je zo enorm in de put helpen! Mensen bij wie de dingen goed of vanzelf gaan, hebben niet of nauwelijks steun nodig en plaatsen dus ook niks op internet. Dus krijg je automatisch een verknipt beeld. Mensen horen soms ook dingen verkeerd of interpreteren dingen verkeerd en zetten dat dan ook op internet. En dat is precies wat jij hebt gezien of gelezen....
he meiden, Vanochtend weer een FM gehad. 2 eitjes zijn doorgegaan naar 18 mm. Vanavond pregnyl zetten en zaterdagochtend de IUI. Hopelijk heeft de pregnyl deze maand wel het gewenste resultaat en zal mijn ei niet eerder springen. Ben vergeten te vragen aan de gyn hoe dat precies zit. Zal me er maar nu te druk om maken. Snowy wat balen he als het niet lukt met die eendebek. Bij mij is het ook iedere maand pijn lijden, mijn baarmoeder zit gekanteld. Zora weet je al wanneer je je IUI hebt? Sterkte Han met je zwager! Liefs Maaike
Hey Maaikie goed nieuws ook voor jou een mooi "ei" ik ga voor je duimen meis zaterdag! Jeetje Han wat een week inderdaad! Heel veel sterkte morgen! Liefs Snowy
Ik ben net gebeld n.a.v. bloedonderzoek van vanmorgen. Ik moet toch morgen al. Ik vond vanochtend ook al wat vruchtbaar slijm dus had het al verwacht. We moeten om 15.00 uur er zijn. Moet nu z.s.m. de pregnyl zetten, maar ik zit op mijn werk, probeer maar om 4 uur naar huis te gaan en dan maar hopen dat dat nog op tijd is. Hanneke, sterkte meid en een dikke knuffel. Gecondoleerd met je zwager, wat erg. Hoop dat je een beetje rust kan vinden voor jezelf. Succes morgen met FM2. Nicoletta: Bedankt voor het duimen! Jij ook heel veel sterkte met alles. Maaikie, succes zaterdag we hebben een dagje verschil, dus gaan bijna gelijk op. Snowy, rot dat het wat pijnlijker was dit keer, ik vond het ook niet echt fijn de 1e keer maar was gelukkig wel zo voorbij. Ik heb trouwens morgen een man, en heb tot nu toe alleen vrouwen gehad, get ben nu extra zenuwachtig, stom he! Meiden, dikke knuffel en hopelijk binnenkort samen zwangeren. Liefs Zora
Hey Zora, Ben je nu niet te laat met pregnyl....er moet toch altijd 36-40 uur tussen de pregnyl en de inseminatie zitten? Of zie ik het misschien verkeerd? In ieder geval heeeeeeeel veel succes morgen, mijn duimpjes zullen weer draaien voor je. Liefs Maaike
Ja, daar maak ik me ook zorgen om, maar ze zei z.s.m. zetten. Ik kan niet eerder dan rond 4 uur. Volgens mij mag het al binnen 24 uur de inseminatie. Het kan niet anders want anders missen we mijn ei.
Ja natuurlijk.........rotsituatie is dat dan. Moet je je maar niet te druk om maken. Het zal allemaal wel goed gaan. Weet jij misschien hoe dat zit Zora. Wanneer spuit je 50000 E en wanneer 10.000 E pregnyl? Liefs Maaike
Zora, hoe is het gegaan vandaag? Han, ben jij de dag ook een beetje goed doorgekomen, nogmaals heel veel sterkte. Morgen mijn IUI......pfff gelukkig gaat een vriendin "gezellig" mee hihi. Kan ik in de tussentijd nog even een bakkie gaan doen en over de markt lopen. Het zkh waar ik morgen mijn IUI heb ligt midden in de binnenstad van Den Bosch. Mijn zoontje gaat ook mee, want manlief moet morgen werken. Gisterenochtend tijdens de FM maakte ik het ook weer mee. Ik lag daar in de beugels en de gyn was nog even met dat apparaat bezig. Duikt mijn zoontje ineens tussen mijn benen omhoog, wil ie even meekijken. Hij zat mijn doos even goed te bekijken.........nu ziet ie mij natuurlijk vaak bloot maar dit was wel heeeeeeel dichtbij. "het ziet er goed uit mama" zei Luca........de gyn plaste ook bijna in zijn broek volgens. Tot snel weer. Liefs Maaike
Hey meiden, Bedankt voor alle lieve woorden! Het was heel heftig, maar een hele mooie dienst. Zijn laatste rit naar de begraafplaats was op een zwarte koets met zwarte paarden.... het was prachtig! Vanochtend alweer naar het ziekenhuis geweest, en zondag moet ik de pregnyl zetten, en dan hebben we dinsdagmiddag de iui. Toch wel weer spannend...alhoewel het ook allemaal een beetje gaat wennen! Nicoletta, nog een paar dagen en dan heb je eindelijk een gesprek, .... spannend voor jullie! Maaike, hoe'st vandaag gegaan? Heeft zoonlief meegeholpen? Hahahaha...is toch prachtig zoiets! Zora, hoe'st met jou gegaan afgelopen week? Ging allemaal wel wat vlug en snel niet? Maarja, had je ook weinig tijd om je zorgen en druk te maken....nu maar weer duimen die 2 weken! En Snowy, hoe'st met jou? Groetjes Hanneke
die Luca, die weet vast ook al wat hij later wil worden . Dat klinkt als een heel mooi afscheid Hanneke. Ik hoop dat het zal helpen om dit verlies te dragen. Wel heel tegenstrijdig lijkt me zo als je dinsdag je IUI hebt. Heel spannend, ik zal voor je duimen. Net wat je zegt, donderdag al ons gesprek. Best spannend allemaal en ben benieuwd hoe zij hier nu tegenover staat. Net een goed boek besteld over KID. Ben benieuwd of dit de antwoorden geeft op de vragen die we hebben. Ook heb ik met mijn vriend net goed gepraat. Deed best heel goed.
he meiden, Gisteren mijn 6e IUI gehad. Nu weer afwachten. Spannend Nicoletta donderdag. Fijn dat jullie er goed over praten hoor, je heb toch de meeste steun aan elkaar op deze manier. Hoe fijn het ook is dat je met meer mensen kunt praten het is toch "jullie ding". Succes meid! Snowy, hoe is het met jou? Ga voor je duimen Han voor aanstaande dinsdag! xx Maaike
Hey meiden, Zora en Maaikie, mijn duimen gaan weer draaien voor jullie! Nicoletta, zeker spannend dat KID. Het is een hele stap dus goed om alles over te weten te komen. Hanneke, fijn dat het afscheid goed was en dat het een mooie dienst is geweest, ook bijna je inseminatie hè? Ga voor je duimen meid. Hier niet echt gekke dingen, alleen weer erg pijnlijke boobs, maar dat is iedere maand het geval. Het enige vreemde wat ik tot nu toe heb gehad is, ik had vanochtend een hele pijnlijke steek aan de rechterkant van mijn buik, presies ter hoogte van mijn eileiders, waar ook mijn drie eitjes zaten Dus dat vond ik wel erg vreemd! nou ja ik weet niet wat ik ervan moet denken........ Word gewoon weer afwachten! Succes allemaal weer! Liefs Snowy
Spannend Maaike! Ik hoop zo dat het zal lukken! Ja het is echt heel fijn dat we samen kunnen praten. Met anderen is het soms wat lastiger want omdat ze het niet herkennen is het ver van hun bedshow . Ook wil mijn vriend niet dat iedereen het weet. Snap ik wel, maar vind het best lastig soms. Hanneke, hoe is het? Je bent zo stil . Beetje treurig of in spanning voor dinsdag?