Hanneke, klinkt als een mooi afscheid, wat moeilijk zeg, sterkte ermee. En alvast heel veel succes morgen met de IUI! Haha Maaikie, Luca heeft humor. Duim weer hard mee voor jou hoor, we mogen bijna tegelijk testen, hoop dat de tijd omvliegt. Nicoletta, alvast succes voor het gesprek van donderdag en heel veel sterkte met het maken van keuzes. Knuffel! Snowy, duim ook voor jou, hoop dat die steek iets goeds te betekenen had.... Ja, bij mij is het allemaal heel snel gegaan, afgelopen week. Wel fijn hoor, liever dit dan talloze keren heen en weer voor een FM. De IUI ging wel goed, ik had alleen een andere arts en vond hem een beetje klunzig, maar hij was wel aardig. Ik heb sinds de IUI al krampjes, en vandaag ook wat steekjes erbij hebben jullie dat ook weleens?
Hey meiden, Ik heb net de 6e iui gehad, ging goed en we zijn positief! Ooit moet het toch eens lukken! Wanneer het niet lukt deze keer, moet ik dus starten met hormonen....daar zie ik wel iets tegenop....maar zo ver is het nu nog niet, ik blijf nu positief! Ook verder gaat het wel met mij. Na een hele heftige week, met veel verdriet en vragen, ben ik nu weer een beetje vrolijk en opgewekt. Dit was mijn zwager zijn eigen keus, en nu heeft hij eindelijk die rust waar hij al zo lang naar op zoek was. Dat gun ik hem! .....maar wat vliegt de tijd...het is nu al weer 1 week geleden dat het gebeurt is! En hoe is het met alle andere meiden? De meesten zitten weer in die spannende wachtweekjes.... en Nicoletta heeft deze week het gesprek! Veel succes! En voor alle anderen natuurlijk ook veel succes.... en hoop blijven houden! Groetjes Han
Goed om te horen Hanneke dat je er enigzins vrede mee kunt hebben! Ook hoop ik enorm dat deze IUI je zal brengen waar je het allemaal voor doet. Ik ga voor je duimen!
Hey nicoletta, Ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe het gesprek is gegaan vandaag! Ik denk aan je! Ik hoop zo dat je antwoorden krijgt op je vragen en dat je daarna ook weer verder kunt. Maar volgens mij ben je heel sterk! En kom je er samen met je lief wel uit! En ik hoop zo dat jullie wensen uit mogen komen! Hoe'st met de andere meiden? Spannend weer he?......en wcahten duurt zo lang! Ik heb zelf as woensdag weer een gesprek in het ziekenhuis, want als deze ronde niet gelukt mocht zijn (ga ik niet vanuit!) dan starten met hormonen....en daar moest ik toch even met de ferti-arts over praten..., tenminste dat vond de arts die mij de afgelopen keer heeft "bezwangert".... (hihihi). Vind het toch wel weer een hele stap hoor die hormonen.... Maar ja, ik zie het wel! Nou, groetjes.... Han
Hallo dames, Mag ik me ook bij jullie melden? Mijn 2e IUI is inmiddels mislukt en ik ben weer begonnen met Gonal-F spuiten voor onze 3e poging... Gr. Benthe
Hey meiden, Nicoletta, succes met je gesprek, ben ook erg benieuwd hoe je het vond! Voor de andere meiden ik duim voor jullie hoor en ook voor mijzelf natuurlijk...... Wachten duurt zeker lang.. Welkom Benthe! En natuurlijk kan je gezellig hier mee kletsen. Ik hoop voor jou dat dit ook jou ronde mag worden! Hier geen gekke dingen, voel mij niet anders dan anders..... Nog 1 weekje afwachten...... Liefs Snowy
he meiden, Benthe welkom op dit topic. Balen dat je 2e IUI mislukt is maar met volle moed voor poging 3 gaan hoor. Nicoletta, hoe is je gesprek gegaan gisteren........ben je wat wijzer geworden? Zora, han en Snowy is duim zoals altijd voor jullie, en natuurlijk ook weer voor mezelf. Liefs Maaike
Benthe welkom meid! Ik hoor hier eigenlijk nog niet dit is pas de 2e IUI voor mij. Hier ook niets aparts te voelen. Dus ik hoop nergens op. Meiden ik duim ook voor jullie! Liefs Zora
Hey Benthe, welkom! Ook al zou je natuurlijk willen dat je bij een andere topic kon aansluiten...... (waar ze altijd vrolijk zijn....)Hier is het gezellig! En we slepen elkaar er door heen. Het is eigenlijk nu afwachten dat 1 van ons zwanger wordt! Misschien ben jij dat wel in jullie 3e ronde.... En Zora....iedereen "hoort"hier hoor! Maakt toch niet uit hoeveel rondes iui's je hebt gehad, het gaat er toch om dat je elkaar begrijpt, steunt en opbeurt! En samen duimen draaien.....! Hoe'st met de anderen? Ik voel al de hele tijd krampjes en heb wat last van mijn onderrug. Maar ik vraag me af of dit gevoel allemaal tussen mijn oren zit? Kan toch niet, dat je 1 dag na de iui al krampjes voelt? Zijn er trouwens dingen die jullie absoluut niet doen na een iui? Ik bedoel.... zo heb ik wel eens gehoord dat koffie slecht zou zijn, daar ben ik dus ook een tijdje mee gestopt. Maar de ferti-arts zegt dat je gewoon normaal moet doen en niks bijzonders. Ik ben wel sinds kort gaan sporten, ik doe nu 1x in de week body-balance, maar ook dat maakte helemaal niks uit voor een geslaagde iui, zei de ferti-arts. Ik ben eens benieuwd naar jullie antwoorden..... Nicoletta? Ging het niet zo lekker? We hebben niks meer van je gehoord..... Is ook vast niet niks allemaal! Veel sterkte.....! IK denk aan je! Nou, leuk weekend voor iedereen! Groetjes Han
Hi Hanneke, het ging voor een deel niet zo lekker en voor een deel was ik heel druk. Di en Wo in Ermelo voor mijn werk, do naar de gyn (schoten we niet heel erg veel mee op, bijna niks zelfs ) en vrijdag tot en met vandaag waren we een weekendje in Limburg om de boel een beetje op een rijtje te krijgen. Spannend hoor je IUI! Ik duim voor je [-o<
In Limburg? Hahhaha...mooi he? Je had bij mij wel even een kopje koffie kunnen drinken...hihihi Tot snel, we gaan nu lekker op de bank filmpje kijken..... Kletsen we snel even weer bij....!
Ik had 1 dag na de IUI ook krampjes hoor Hanneke, en een beetje bruinverlies. Kwam gewoon door de IUI denk ik. Hier wordt het weer spannend, nog 4 daagjes maar heb er geen goed gevoel over. Ik hoop nog wel..... Ik drink sowieso al weinig koffie, maar af en toe een kopje neem ik wel hoor. Ik ben wel aan het proberen een beetje af te vallen, want mijn BMI is iets te hoog. Verder drink ik ook gewoon af en toe een wijntje als ik een verjaardag of feestje heb, ook na de IUI. Ik wil niet dat alles draait om de behandelingen dus ik leef eigenlijk net als anders. Nicoletta: er kwam dus niet veel bijzonders uit het gesprek?
Nee Zora , behalve dat we moeten gaan bepalen wanneer we niet meer kunnen . Tja dat weet je toch niet als je niet weet wat juistheid is? Ik kan wel tot in het oneindigen blijven proberen om zwanger te worden en dan af te wachten of het weer een MK wordt, maar wat als het wel blijft zitten en zwaar ongelukkig zal zijn? Het enige waar ze ons mee kan helpen is een 3-d echo waardoor je dus al sneller weet of een vruchtje blijft ontwikkelen en ogenschijnlijk op de juiste manier. Maar jaaaaaaaaaaaa Ooooo Hanneke, woon je die kant op? Sjeempie, dan had ik zeker even een bakkie bij je kunnen doen!
Nicolette, rot dat ze dan dus niet echt meewerken in het ziekenhuis. Ben je er voor jezelf al een beetje uit hoe nu verder? Hier ook weer teleurstelling. Ik voel dat ik ongi ga worden. Weet alleen niet morgen, vrijdag of zaterdag? Mannetje had nog hoop dus testje gedaan en zoals ik al had verwacht maar natuurlijk niet gehoopt, negatief. Dus hier op naar 3e IUI.
Heeee gatsie Zora wat balen zeg! Het had weer zo mooi kunnen zijn he?! Sterkte meis! Nee we zijn er nog steeds niet uit . Gisteravond zijn we zelfs in het MCK geweest en ook hier gaan ze gegevens opvragen bij de gynaecoloog, klinisch geneticus en mijn cardioloog. Dan zullen ze een advies gaan vormen. De verwachting is dat dit pas rond eind april gereed zal zijn. Zowiezo duurt het enige tijd eer alle gegevens daar zijn en daarnaast moeten we ook wachten op de bloeduitslagen van mijn schoonouders. Hiervan duurt de uitslag ook nog ongeveer 2 maanden
Hey meiden, Even snel eenm berichtje van mij, want moet zo aan het werk. Ik weet nog niks, maar als ik morgen nog niet ongi ben dan doe ik een test! Liefs Snowy
he Snowy, Spannend meid......ik ga aan je denken! Ben je wel vaker overtijd? Voel je je anders? Laat ons snel wat weten. xxx Maaike
Is dit het topic voor de 3e IUI? Want dan kom ik me helaas ook melden... Vanaf vandaag spotting dus ik weet zeker dat poging nummer 2 mislukt is. Nu dus wachten tot ongesteldheid doorzet en dan weer beginnen met de Clomid!