Dit naar aanleiding van het topic over de voorraadkast/koelkast. er werd genoemd door mensen dat ze veel frisdrank op voorraad hadden in huis. Ik zelf drink het eigenlijk nooit. Hier: Heel veel water (ongeveer 2 tot 4 liter op een dag) Heb altijd een fles koude aanmaaklimonade staan waar ik soms een glas van neem. Begin de dag met 1 kleine espresso (zwart). Drink 1 a 2 glazen halfvolle melk. In de winter een paar koppen groene thee of munt thee zonder suiker. Soms heb ik opeens zin in iets anders en dan is het vaak een colaatje of een groene ijsthee, die ik dan in de kroeg of in een restaurant bestel. Ik kan er dan echt enorm van genieten! Behalve dat ik vaak buikpijn krijg van koolzuur/te veel suikers wil ik ook graag mijn tanden gezond houden. (Heb nog steeds geen gaatjes en gezonde tanden ) Oh, ik drink wel elk wiekend bier of wijn. Nu in de zomer met mmm-stop net even iets te vaak (bijna elke dagwel 2 of 3) maar na de zomer ga ik dat ook weer stoppen.
Cola, cola, cola, cola.. hmmmm.. cola, ook nog cola.. We drinken alleen maar water, thee en cola. Heel af en toe eens melk. We hebben ook allemaal verschillende soorten cola, ligt eraan waar het in de aanbieding is enzo..
thee, thee en nog eens thee 1x in de week een glas cola of een wijntje. O ja, ik drink ook wel eens een glas ranja, maar eigenlijk dus alleen maar thee.
Non-alcoholisch Water Cola light Halfvolle chocomelk Koffie Thee Alcoholisch: Jillz red Liefmans Cocktails Rosebiertje Rode wodka Overigens zijn het aantal alcoholisch drankjes in de maand op 1hand te tellen, niet dat jullie denken dat ik een drankorgel ben
Voor de kids: Karvan Cevitam & op uitstapjes fristi Voor de volwassenen: Cola, Cola light, Chocomel, Melk, Appelsap en Jus d'orange. + Veel koffie.
Ik drink alleen water, thee en koffie. Mijn man koffie en cola...lekker gezond . Oh ja, en hij drinkt melk. Wij hebben ca. 4 flessen cola voor 1 week (die mijn man dus allemaal opdrinkt). Ik houd niet van frisdrank. Af en toe heb ik wel zin in een sapje ofzo, maar een heel pak komt dan weer niet op, dus ik haal het eigenlijk nooit in huis. Als het lekker weer is neem ik bij het avondeten vaak een droog wit wijntje. De kinderen drinken voornamelijk water en af en toe eens limonade.
Koffie (met melk), water, veel groene thee of een kruidenthee, en soms een glas cola. Af en toe drink ik een sapje zonder toevoegingen, of maak ik een shake van melk/yoghurt en vers fruit.
Heel veel water en thee. Verder heb ik van die mini blikjes cola in huis. Ik krijg nooit een heel blikje of glas op. Ideaal formaat. Daar drink ik 12 van in een maand ofzo. Kinderen diksap en mijn man ook nog wel eens vruchtensap uit pak. Ik maak met regelmaat smoothies voor ons allemaal. Oh ja, en bier, een fles vodka en een fles wijn. Voor mijn ouders en schoonouders heb ik een droge witte en een fles port in de voorraad kast staan.
Heel veel water, minimaal 3 liter op een dag. Verder drink ik af en toe een colatje of sinas, Spa rood voor de afwisseling Melk karnemelk Koffie en thee nu bijna niets normaal 3-4 glazen per dag Alcoholisch normaal ook wel Ik lust eigenlijk bijna alles het liefste witte wijn rose af en toe een biertje mijn man drinkt veel meer koffie en thee 4-8 bakken per dag Ook 3-4 liter water per dag 1 beker melk af en toe wat fris cola sinas tonic Bier whiskey
Hier sowieso iedere ochtend water met verse citroen. Verder drink ik het liefst water of water met aanmaaksiroop. En af en toe spa citroen en ice tea. Verder hebben we ook melk en tropical sap in huis. Thee drink ik niet zo vaak en koffie lust ik niet.
Cola, thee, koffie of hele waterige, maar ijskoude ranja op warme dagen. Heerlijk! Nu in de vakantie wel meer drank (voornamelijk bier) en op werkdagen weer meer water.
Normaal gesproken s ochtends 2 koffie, voor de rest water en groene thee en savonds 2 koffie! Sinds ik zwanger ben lust ik geen koffie en thee meer!! Dus et is water en melk haha Alcohol : appel canei, wodka of whiskey met ijs. Nu nikss
Mijn vriend dronk vroeger best veel frisdrank maar daar heb ik hem van af geholpen . Nu hebben we standaard in huis/drinken we standaard: -Water -Thee -Ranja -Dubbel fris -Jus 'd orange/appelsap/druivensap -Melk -Diksap -Spa rood -Eigen vlierbloesemsap Heel soms halen we een fles frisdrank voor als we bezoek krijgen.
Vooral water. Heerlijk! Als je dat eenmaal hebt leren drinken is het (naar mijn idee) het lekkerste drankje dat er is. Daarnaast drink ik ook regelmatig thee. Soms een glaasje aanmaaklimonade of kopje koffie. In restaurants of bij anderen thuis neem ik soms een glas frisdrank, ter afwisseling is dat ook heel lekker.
Heel veel water en ongeveer 1 colaatje per dag Groene thee citroen Soms een glas ranja En normaal aan alcohol dronk ik ongeveer eens in de week twee glaasjes Malibu cola
Op mijn werk altijd water en thee zonder suiker. Savonds thuis een of twee glazen cola zero of crystal clear of soms wat slimpie van ons zoontje