Mannen cadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door Celien22, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Dag dames,

Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn opa 72jaar. Hij drinkt, snoept en rookt niet. Iemand suggesties?

Ook zoek ik een cadeau voor onze buurman. Ik heb wel wat in gedachten...namelijk een bierpakket. Maar hoe maak je die zelf?

Ik vind het zo moeilijk he om voor mannen cadeaus uit te zoeken :(

2. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iets van de bouwmarkt, weet nie of ie graag timmert?

3. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Iets creatiefs voor je opa maken? Timeline met foto's familie door de jaren heen. Of een mooie collage. Vaak kun je bij een slijterij een bierpakketje samen laten stellen. Of zelf maken met een mandje borrelnootjes, mooi doorzichtig inpakpapier er omheen

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Toevallig had ik laatst ook een topic geopend over een kado voor mijn opa :D
    Ik gaf zelf altijd iets met foto's, maar ondertussen hangen de muren aardig vol daar hihi.
    Leuke tip die ik hier heb gekregen was om hem mee te nemen voor een leuk uitje. Ik heb hem dan ook mee genomen om lekker te lunchen in kijkduin en dat vond hij helemaal geweldig!
    Mn ouders hebben hem ook een uitje gegeven naar het Louwman museum, vond hij ook helemaal super :D

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Leuk boek of een leuke dvd voor je opa?
    Daar is mijn schoonvader van 76 meestal wel tevreden mee.
    Of kaartjes voor een optreden of een voetbalmatch of de film?
    Of een bon voor een etentje ergens in een lekker restaurantje?

Bierpakketten kopen wij meestal kant en klaar. Bijvoorbeeld een set van 1 meter bier (een flesje of 6 meestal in de praktijk in een mooie houten kist). Vaak te koop rond de Kerstdagen in de meeste supermarkten ook, ofwel bij een drankenhandel.

Deel Deze Pagina