Raymond and Debra van Everybody loves Raymond. Inc mijn gezeur op mijn bemoeizuchtige schoonmoeder haha. Mijn man is ook echt een sportliefhebber en zit dus geregeld voetbal wedstrijden te kijken en vergeet dan dat ik er ben. Ik kan net als Debra enorm uit mn slof schieten om dingen en ons huishouden is soms net zo chaotisch.
Mike en Molly. Een heel liefdevol stel. Haar humor komt overeen met de mijne, inclusief de klunzigheid.
Misschien Lily en Marshall uit How I Met Your Mother. Or I wish .. Niet qua uiterlijk; m'n vriend is een Aziaat, lol
Daar lijken wij ook wel op Ken je de aflevering met de koffer op de trap? O, dat zouden wij kunnen zijn
Hoe gaat die aflevering met die koffer ook alweer? Volgens mij kwam mij dat ook herkenbaar voor toen haha! Toch lijken we qua interactie meer op Doug en Carrie. Gelukkig woont mijn vader niet in onze kelder.
Leonard en Penny uit the Big Bang Theory. Mn vriend is ook een nerd, is heel slim en houdt van gamen. Ik ben wel wat slimmer dan Penny, haha, maar wel gewoon normaal en klets ook veel over dingen die hem niet boeien haha.