Sinds vanavond heb ik erge last van diaree (4x in een uur, en heb niks geks gegeten), ook af en toe een pijn in de onderrug die ook weer wegtrekt, en een drukkend gevoel in mijn buik.. zou het kunnen dat dit voortekenen zijn? Ze zeggen wel eens dat het lichaam zichzelf reinigd, wie heeft hier ervaring mee? Bij wie begon de bevalling ook met diaree? Morgen ben ik uitgeteld, dus volle maan doe je werk vanacht hihi.. xx Dami
Bij mij begon de bevalling met diaree.....Hele nacht om de 20 minuten naar de wc. Lage rugpijn ook ongeveer om de twintig minuten.
ze zeggen dat je lichaam zich gaat schoon en leeg maken voor de bevalling. Het zou dus heel goed kunnen meid.
Hier was diarree inderdaad een voorteken. De weeën waren al begonnen en na het toiletbezoek kwam ik in een weeënstorm terecht. De hele bevalling heeft maar 2,5 u geduurd. Dus hier was het zeer zeker een voorteken! Succes alvast!
Het begon er bij niet me...maar halverwege had ik het wel! Toen de weeën een beetje op gang kwamen zeg maar...van zwak naar middel...
Ik lees even met je mee, Damienne! Hier gisteren ook last van diarree, maar is inmiddels weer opgehouden... Hoop voor je dat het inderdaad een voorteken is!! Succes meid! Liefs Isa
He dames, inmiddels is alles weer rustig hier, vandaag precies 40 weken, en volle maan heeft zijn werk niet gedaan helaas.... diaree en krampjes zijn ook verdwenen..afwachten maar weer
Jammer dat het opgehouden is. Hier ook helaas. De halve nacht wakker geweest en steeds naar de wc... Krampen, harde buiken, schiet allemaal niets op. Ik heb nog even de tijd, maar ik kan me voor jou voorstellen dat je het nu wel lang genoeg vindt! Succes!
toen de bevalling van mijn eerste begonnen was, had ik idd ook diarree... haha! Maar toen heeft het wél doorgezet. Ook hier heeft de volle maan haar werk niet gedaan en maansteentjes ook niet! Deze waren nochthans opgeladen...
Niet als voorteken, maar toen het begon kreeg ik er last van. Niet echt van diarree maar wel vaak naar de wc. Ook constant overgeven. Tegen de tijd dat ik moest persen was ik goed leeg
Hier ook veel last van diarree de laatste week. Volgens de verloskundige komt dit vaak door zenuwen. Klopt inderdaad bij mij ook precies.
ik ga nu ook al paar dagen 3x op een dag, nou ja als je idd maar goed leeg bent dan scheeld dat met de bevalling ..