Hallo iedereen, Misschien een gekke vraag maar ik dacht ik stel hem toch. Ik vroeg mij af op welke deel van de dag de meest voorkomende maandstonden doorbreekt. Bij mij is dit altijd in de ochtend nooit in de avond. Liefs Vanilia.
Elke keer verschillend... ene keer 's ochtends, andere keer 's middags of avond... zelfs midden in de nacht (leuke verrassing als je 's morgens wakker wordt! )
Jah Realtjuh dat in de nacht heb ik ook heel soms, lekker irritant heh? Maar toch eigenlijk wel altijd in de ochtend. Liefs.
Ik soms een hele poos 's morgens nu nu al een paar keer achter elkaar 's avonds. (hmmmm zomer winter tijd?)
Hmz... als ik nu van de laatste paar keer uitga, moet ik einde van de ochtend zeggen denk ik... Er zit geloof ik toch meer patroon in dan ik dacht... Ik heb iig al wel een paar keer gehad dat ik het 's nachts werd.. en dan meteen heeeeel heftig
Voor ik met de pil stopte ALTIJD 's nachts! Nu meestal door de dag,gelukkig iets beter voor m'n lakens,want vroeger voelde ik het soms zelfs niet aankomen,dus je kunt je voorstellen wat een boel het dan was als ik wakker werd!
Altijd laat in de middag.... Meestal tussen een uur of 5 half 6. Heb ik al sinds mijn 2e keer.... Heel vreemd...
Altijd 's ochtends,en altijd als ik op de wc zit!Dan veeg ik af en ziw ik dat ik ongesteld ben,wel handig
9 van de 10 keer wordt ik van de ene nacht op de andere ochtend ongesteld...denk dat dat de reden is dat ik af en toe switch in lengte duur, je zou eigenlijk als je voor 00.00 uur snachts ongesteld wordt die dag als 1e moeten rekenen maar omdat ik dan al slaap tel ik de volgende dat als dag 1...een heel enkele keer wordt ik het in de loop van de dag (middag)
Hoi Smoekie, Zo had ik er nog niet over gedacht. Maar omdat ik meestal in de ochtend mijn menstruatie krijg heb daar niet bij stil gestaan. Ik vraag me eigenlijk af wat het is wat de menstruatie echt door laat breken en waarom de ene vrouw in de avond menstrueert en de ander in de ochtend. Liefs Vanilia.