ik had bij me eerste zwangerschap in het begin nergens last van kwam er pas achter toen ik 6 weken zwanger was met negen weken gingne wji naar scheveningen en daar door de vis-olie lucht was ik misselijk en dat hield toen aan tot half de derde maand. ik had geen last van me borsten alleen ontzettend plassen
Grappig, ik zat ook al een paar dagen met dit topic in mijn hoofd, ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
zoals met bijna alles zal dat bij iedereen verschillend zijn, wij kwamen er bij de 1e pas na 8 wkn achter dat ik zwanger was omdat ik direct de 1e ronde na het stoppen met de pil was zwanger geworden en gewoon ongesteld werd (tot 2x toe)....en totaal nergens geen last van had. ja later van maagzuur maar dat was het... de 2e is er door de pil heen gekomen ook nog ongesteld geweest en ook nergens geen last van gehad behalve weer maagzuur... dus tja de 1 heeft overal waar ze maar last van kan hebben last van, de ander beperkt, en een klein groepje heeft de gehele zwangerschap nergens last van... en sommige hebben overal last van maar zijn niet zwanger....
Ik ben nu redelijk "vers" zwanger en heb gelukkig nog nergens last van... Ben van de week even een uurtje gaan liggen 's middags, maar daar houdt het ook mee op. Ik kan lle leuchtjes nog verdragen, het eten smaakt me nog, heb geen pijnlijke borsten, niet misselijk.... geen pijn in de rug...
Neu... ik had niet echt het gevoel zwanger te zijn. Wist alleen maar dat we goed getimed geklust hadden en ik heb m'n afscheiding een beetje in de gaten gehouden; ben nl. sindsdien beetje natjes van onderen, meer dan normaal in elk geval ... Tot op heden nog steeds weinig klachten; alleen een beetje de spierpijn aan de zijkant van mijn borsten.
Ik voelde het gewoon aan dat ik zwanger was,het enigste waar ik last van heb is dat mijn darmen niet meer willen werken...enorm lastig
Ik had in week 3 al. Misselijk, moe, pijnlijke (.)(.) , rare smaak in me mond. Dacht eerst griep hihi