tja dat weet ik ook niet meid, vandaar dat ik ook zeg dat dat misschien de reden is van die schommelingen in mijn cyclusduur (26-27-28 dgn) omdat ik niet weet of ik het al voor 12 uur was of pas in de nacht.... maar goed maakt ook niet zo heel erg veel uit denk ik...? nooit over nagedacht zal het eens aan de gyn vragen binnenkort...
Hahaha, tja bij sommige dingen moet je ook niet teveel stil staan toch? Maar als je het toch aan je gyn. vraagt laat je het ook even hier weten Heb in je album gekeken, leuke kinderen heb je trouwens. Knap dochtertje hoor. Liefs Vanilia.
meestal 's morgens begint het nadat ik vanuit bed naar de wc ben geweest. Ik zie het dan op het wc papier. Heel soms begint het begin van de middag.
ppffiiieeuuww... heb ik eigenlijk nooit op gelet wanneer precies.... ik weet wel dat ik pas ongesteld word op het moment dat ik op de wc zit....
Daar is bij mij geen peil op te trekken . Is bij mij echt elke maand weer anders . Lucia , das wel balen he zo in de nacht de op bezoek . Hoe raar het ook klinkt , als ze bij mij zijn dan komen ze alleen overdag . S`avonds vertrekken ze dan weer en sòchtends komen ze weer opdagen Dus ook al ben ik nog zo heftig ongi , s`nachts heb ik daar nooit last van ... Zijn dagjesduivels hahahaha Groetjes Joyce
Zou je die effe naar hier door kunnen sturen dan? Ik ben soms zo heftig ongi dat ik zelfs met een super tampon+maandverband doorlek! Gelukkig is dat maar een enkel keertje,'leuk' erfenisje van m'n moeder...
s avonds een beetje buikkrampen en dan 's ochtends ongie. Geen zere borsten helemaal niks! Ik heb eigenlijk geen klachten bij mijn menstruatie of chagerijnig helemaal niks! Gelukkig maar! Dikke kus Swiggy
altijd zodra ik wakker word, heb 1 keer smiddags gehad op school...je snapt wel dat ik me kapot heb geschaamd...haha maar dat is 7 jaar geleden en sindsdien altijd sochtends.
Heb er nooit notie van wanneer.... Krijg het vanzelf medegedeeld van Heidiii en dan begint de lange periode van geduld weer... Mannetje van Heidiii