hai allemaal, ik heb 9 januari mijn laatste pil genomen.we hadden zoiets van laat ik eerst maar een keer ongie worden en daarna gaan we ervoor,oftewel alleen' klussen'' met condoom.maar gister hebben we het toch zonder gedaan je weet wel hoe dat gaat .nou daar komt mijn vraag dus:zou ik nu ik nog geen echte menstruatie heb gehad wel kans hebben op een zwangerschap.ik weet dat dat wel heel erg snel zou zijn maar ben wel benieuwd naar jullie reacties. liefs stanne Iedereen heel veel succes met zwanger worden![of zijn]!
De kans is natuurlijk klein maar ik zou o zo blij zijn.we wachten 'geduldig'af.ik wordt af en toe wel gek van mezelf,zit de hele tijd erover te fantaseren en dan duurd het wachten alleen maar langer
Ik wil je nu niet ontmoedigen hoor maar ik weet dat als je net bezig bent dat je dan gelijk de eerste maand hoopt dat het raak is. Dit is natuurlijk iedere maand. Probeer er niet te veel op te hopen want dan krijg je een flinke tegenslag als je ongie wordt. Het zou natuurlijk wel super zijn als je gelijk de eertse ronde zwanger bent
Idd... daarbij kan het nog zijn dat je pas na 40 (of meer) dagen weer ongi wordt, ofwel, je bent nog aan het ontpillen en je cyclus kan dan nog heel onregelmatig zijn... houd daar dus ook rekening mee als je eventueel gaat testen, dat die dus negatief kunnen zijn. Maar het kan zeker wel hoor! Succes met wachten!
weet ik heb je ook helemaal gelijk in,maar ik denk dat je net als mij ook wel in het begin elke keer hoop dat het raak is en dat je er heel veel bij stil staat.Ik wil je in ieder geval heel veel succes toewensen met zwanger raken.Ik hoop dat iedreen het heel snel hier kan laten weten dat het raak is
Jij natuurlijk ook meis Maar bij mij worden de tegenslagen alleen maar erger iedere maand ik zit nu in mijn 9e ronde en er zijn meiden die al véél langer bezig zijn maar de hoop en onzekerheid wordt iedere maand groter. Ik hoop dat het bij jou snel raak is
pfff wat een gedoe allemaal zeg.daar sta je eigenlijk allemaal niet bij stil als je eraan begint he?Ben blij dat ik er met jullie allemaal over kan praten.En ik hoop natuurlijk dat ik snel ongie wordt zodat je het een beetje bij kan houden of ik wil pas over 9mnd ongie worden
Hihi het is indd in het begin een hele hoop om bij stil te staan. Probeer er ook rekening mee te houden dat je een onregelmatige cyclus kunt hebben als je gestopt bent met de pil. Als dit zo is, wat je over een aantal maanden wel weet, kun je gaan tempen of ovu testen gaan doen. Tenzij.... je nu natuurlijk niet ongie word en indd zoals je zei over 9 maanden