De innesteling heeft niks te maken met het geslacht maar de bevruchting wel. Mannelijke zaadcellen zijn sneller dan vrouwelijke, maar vrouwelijke overleven langer. Dus als je sext vlak voor je eisprong heb je meer kans op een jongen. Als je lang voor je eisprong sex hebt gehad meer op een meisje. Het is dus belangrijker te weten wanneer je sex hebt gehad en wanneer je eisprong daarna volgde.
ik heb de innesteling niet gevoeld, maar ik had wel een lichte bloeding...paar druppels helder, dun bloed. ik dacht dat ik ongesteld zou worden dus wist op dat moment niet dat het een innesteling was....
Volgens mij heb ik het wel gevoeld en voelde ik het als een raar soort gekriebel down under. Het voelde letterlijk alsof er iets spartelend binnendrong in de bm. Beetje apart omschreven maar het kriebelde meer dan dat het pijn deed. Ik heb geen bloeding gehad.
Bij mij voelde het niet als een slotje. Ik kreeg bij de innesteling diarree. Op het moment zelf wist ik niet dat het een innesteling was, maar achteraf dacht ik dat het daar van kwam.
Ja ik heb het gevoelt na onze vruchtbaarheidsbehandeling. Kreeg in ene een kramperig gevoel links in me onderbuik, zeurderig in me onderrug en warm gevoel in rug en buik. Na half uur was alles over. Ik wist.. Het is raak.
IK heb hele erge ongesteldheidskrampen gehad. Ik dacht: of het is mijn ei die los komt of ik word ongesteld.. nou eht was geen van beide haha