Op welk moment tandenpoetsen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Zonnetje3, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Denk dat je sowiezo al wat meer ritme hebt als je kind naar school gaat. Hier nog niet aan de orde, dus op werkdagen sta ik om 5.40 op, eet ik om 6.00 en zit ik om 6.15 met zoon in de auto.
    Op vrije dagen zou ik het dus echt vergeten om na het ontbijt te poetsen, zoiets moet je denk echt inbouwen in een ritueel en dat heb ik niet op m'n vrije dagen. :p
    Maar lees nu net bovenstaande link, dus voor het eten poetsen is heel zo gek nog niet, misschien dat ik dat dan maar gewoon blijf doen. ;)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier gewoon 3x per dag.

'S Morgens net na het wakker worden, tussen de middag mag hij het zelf oefenen van de gastouder (alle kindjes doen het daar) en 's avonds voor het slapen gaan.

Dit alles met het tandenpoets-liedje wat hij vrolijk neuriet gedurende de dag. En o wee als je het vergeet te doen! Hij roept heel hard: POETS! :x POETS POETS POETS. MAMA? POETS!

Hij houdt van zijn woezel en pip tandenborstel :D

3. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    2x per dag. Meestal gelijk na het opstaan gaan we aankleden, washandje over het gezicht en dan tandenpoetsen. Daarna ontbijt. En 's avonds na het bad is het tandenpoetsen en naar bed.

Deel Deze Pagina