Hoi , Graag had ik info gewenst ik neem mijn pil gestofeme al enige tijd na een hercontrole in juli ben ik overgestapt op een zwaardere van 20 naar 30 wegens vaak migraine. Nu heb ik sinds gisteren dat ik moet braken ,maagzuur enz. Ik ben ook wel wat ziek (zware angine). Maar toch twijfels en ik heb geen èèn dag gemist of wat dan ook kijken jullie eens want ik heb ook geen ervaring met ovulatietesten positief of negatief ,deze is genomen een uur geleden. Mvg
ik sta te bibberen dus ik kan hem niet resizen voor de album. wel ff via imageshack geupload : alvast bedankt en mocht het negatief zijn is het ook ok want dit was niet geplant...
Hallo Lilalien, Mijn ovulatietest is pas positief als beide streepjes even donker zijn, of als de test streep zelfs nog donkerder is dan de controle streep. Ik neem aan dat dat ook voor jouw ovulatietest (ander merk) geldt. Dus volgens mij is de test negatief.
Je testen zijn inderdaad negatief, als het ovulatietesten zijn. De streep moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Je hebt altijd een kleine hoeveelheid LH in je lichaam, dus ook altijd een licht streepje op je test. Ovulatietesten kun je trouwens niet als zwangerschapstest gebruiken, dat is niet betrouwbaar!