Hoi allemaal, Misschien een hele rare vraag, maar ik ga m toch stellen. Ik gebruik sinds 3 maanden de CB digitale ovulatietesten met de . Nu heb ik gisteren al positief getest (nog nooit zo vroeg posi getest), maar had de avond ervoor geklust met het mannetje. Vanochtend opnieuw getest en weer positief en een tempstijging van 0,3. Maar gisteravond ook geklust. Nu is mijn vraag: kan het zo zijn dat het klussen (dus de sperma) invloed heeft op de uitslag van de ovutest??? Ik heb al op de CB site gekeken, maar daarover staat niks. Hopelijk heeft iemand een idee. En anders zien we wel.
Ik heb afgelopen weekend ook 2 dagen pos. getest. althans vrijdags in de ochtend en middag getest en beide positief en zaterdag ochtend ook nog...
SMEP = Sperm Meets Egg Programm In het kort: [FONT=Verdana, Arial, Helvetica]"vanaf dag 10 ovu testen gebruiken[/FONT] Vanaf dan ook om de dag klussen zodra pos. getest dan elke dag klussen tot pos. test weer geweest is en dan nog een paar keer om de dag volhouden...
oh ok is snap het. Dan zijn wij dat ook deze maand aan het doen haha. Eerst steeds om de dag en nu iedere dag sinds de positesten. Daarna weer rustiger. Hopelijk heeft het nut en zijn we eind deze maand allebei zwanger.
Tnx ja we zijn idd al even bezig. Maar mijn gevoel zegt dat deze maand m gaat worden, heel anders dan voorgaande maanden, maar ik geloof het pas bij een posizwangerschapstest. Hoe lang zijn jullie al bezig? Jij ook veel succes op de wachtbank!
Ruim anderhalf jaar zijn wij bezig.. vorige maand had ik ook een heel zwanger zijn gevoel en teste ook paar x positief maar na 3 dagen overtijd toch ongi geworden helaas.. nu weet ik het niet zo goed.. af en toe een soort van steekje ( als ik het me niet verbeeld ) en borsten zijn beursig maar ja dat zegt allemaal helaas niets... afwachten , nog 9 dagen lang... pfffffffff weet nu al dat het erg moeilijk wordt op niet te testen voor NOD
Ja dat wachten dat is altijd verschrikkelijk. Eerst tot je menstruatie weg is, dan tot de eisprong en dan tot je NOD. Gelukkig voor mij heb ik mezelf redelijk in bedwang wb testen. Ik heb pas 1x een zwangerschapstest gedaan bij de ronde van 37 dagen. Ook 3 dagen overtijd, maar nega getest en werd dezelfde dag nog ongi. Echt balen was dat. Ik hoop en zal voor je duimen dat je kunt wachten tot na je NOD met testen en dat hij dan vet positief zal zijn. (Klachtjes heb ik het afgelopen jaar bijna niet gehad, dus dat helpt ook wel mee om niet te testen. Ik zou ook gek worden als ik zoveel klachten zou hebben als jij )
Jeetje knap hoor! ik heb echt testdrang haha! het liefst zou ik nu al testen maar ja dat heeft geen nut helaas.... wachten wachten wachten is de enigste optie 8) om gek van te worden helaas.....
hahaha geen nestdrang, maar testdrang! Ik geloof idd niet dat nu testen al veel nut heeft, kom op je kunt het, houdt vol en iedere ochtend heel snel naar de wc voordat de testdrang de kop opsteekt !!!!!!