En nu slapen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Vlindertje81, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Vrijdag ochtend rond 6 uur 's ochtends begon er wat te rommelen in mijn buik. Op dat moment was ik nog twee uur van huis in België. Rustig de spullen verzameld en naar huis gegaan. Ik had al een afspraak staan bij de HA. Onderweg leek ik weeën te krijgen die elkaar steeds sneller leken op te volgen. Hierop de vk gebeld. Gelijk doorrijden naar de praktijk was de conclusie.
    In de praktijk heeft ze alles gecontroleerd. Ze kon wel zien dat ik activiteit had, maar verder geen ontsluiting of wat. Advies lekker in bad en volledige rust nemen, zou het erger worden of wat dan moest ik gelijk weer contact opnemen. Maar alles zwakte af. Hierna kort contact gehad en lekker gaan slapen.

Zaterdagochtend om 6 gebroken vliezen. Nu in ziekenhuis... ben nog te vroeg met mijn termijn. Moet blijven liggen tot woensdag. Kan nu niet meer slapen en me buurvrouw klaagt over mijn getik... tja... toch maar proberen dan...

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Succes hoor! Gelukkig ben je al bijna 37 weken, nog heel eventjes en dan kun je je kleintje in je armen houden!!

3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Grote kans dat de bevalling gaat doorzetten maar je bent op een acceptabel termijn.
    Maar een gek idee is het wel, he! Probeer je rustig ge houden. Iedere dag langer in de buik is er 1 en heel belangrijk.

Je verhaal is vergelijkbaar met mijn eerste. Ook gerommel en langs de Vk, de volgende dag braken mijn vliezen en een paar uur later was onze dochter geboren. Ik was toen 36+2.

Bij de jongste braken de vliezen ook na veel gerommel en al remming. Ik heb toen nog drie dagen plat gelegen maar toen kwam ze toch. Was toen 32 wkn.

Succes en sterkte! Hou je ons op de hoogte?

4. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Haha, gezellig op jullie kamer! Toen ik bevallen was zat ik ook 's nachts op de computer, maar ik had niemand op de kamer gelukkig..
    Succes met het laatste stukje.

5. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    dank jullie wel meiden :)
    Ik was er vannacht zo klaar mee... nu nog steeds maar moet dus rust houden tot woensdag. Dan mag hij komen... maar mag van mij nogsteeds nu :cool:
    Op dit moment alleen zo nu en dan een harde buik maar verder geen activiteit. Begin dus wel aan het idee te wennen dat het echt woensdag gaat worden...
    Ik zie alleen op dit moment weer wat op tegen de nacht. Wil mijn buurvrouw niet storen in haar nachtrust, maar durf daardoor zelf ook niet genoeg te ontspannen om lekker te kunnen slapen.
    Weet dat het niet nodig is, maar doe het onbewust toch.:)

6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Geen zorgen om je buurvrouw maken! Lekker doortikken als jou dat door de nacht helpt ;) ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten en anders heel veel succes en sterkte bij de bevalling!!

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Beetje geslapen?

Vond de nachten ook altijd het ergste.

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    vannacht bijna 6 uur gemaakt. Dus wel heel tevreden. Alleen zo jammer dat het ontbijt pas om 8.00 komt terwijl ik om 6.00 al honger heb... En om nou te bellen om eerder ontbijt te krijgen vind ik ook weer zo...

De gynacoloog van vandaag vind het prima als hij vandaag komt. Die geeft aan dat ze liever een natuurlijke bevalling ziet die net een dag te vroeg is dan een ingeleide bevalling. Maar tot nu toe nog niks... wachten duurt lang ;)

9. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hoe is het nu?

Gaan ze morgen inleiden?

10. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ja, daar ziet het wel naar uit. Het is alleen afwachten of me bmm al open is. Zowel kan ik gelijk aan het infuus, zo nee kan het nog wel een paar dagen duren, maar we hebben goede hoop.

11. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Na inwendig onderzoek gaan ze vaak toch wel over tot zsm doorleiden.
    De kans op infectie word dan enorm vergroot.

Ga er vanuit dat ze beginnen met gel en dan infuus aanzetten.

Sterkte! Hou je ons op de hoogte?

Zet hem op!!!

12. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik krijg pillen 2 dagen 3x daags als ik nog dicht zit. Dan dag 3 een ballon, dag 4 keizersnede. Maar we gaan voor iets spontaner en direct aan het infuus.

Ik laat wel wat van me horen, weet nog niet wanneer ;)

13. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ik kreeg gel en gelijk infuus.

14. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Succes!! Fijn dat het nu wel mag in ieder geval.

15. Simoonn

Simoonn Lid

16 nov 2014
    68
    22
    8
    Las net je topic. Super spannend. Hoop dat je een beetje hebt geslapen. Heel veel succes komende tijd. Hoop dat je snel een mooi, gezond mensje in je armen hebt liggen.

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vlindertje!
    Succes! Spannend hoor!

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Lig aan het infuus, heb al wat ontsluiting. RoIn hoooooi!
    Wil jij de meiden inlichten? Heb zware weken gehad, maar probeer eerdaags wel even te posten.

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja Zeker!
    Wat spannend meis!

Ik ben benieuwd! Hou vol en succes!

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    De kleine is vast al geboren!! Wacht vol spanning op nieuws!! :)

20. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Stewart is gisteren om 10.29 geboren. We doen het beide goed. Hij is 2700 gram en 48 cm.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina