Hoi Allemaal, Inmiddels ben ik de weken/dagen aan het aftellen voordat ik met verlof ga. Nog 8 weken werken en zit het tegen dan nog 6. Alleen zie ik ontzettend op tegen het thuis zitten. Ik heb last van b.i., maar werk nog wel gewoon door. Dat gaat op zich prima, maar ben zo bang dat ik me ga vervelen. Vroeg me af hoe jullie deze tijd zijn doorgekomen en of je nog tips voor mij hebt... Groetjes Mariska
Ga een extra hobby beginnen om de tijd te doden! boeken lezen sieraden maken kaarten maken Whatever! Of je gaat je huis gewoon elke dag een grote schoonmaakbeurt geven.. haha!
Ik zit vaak voor de peecee, foto's te bewerken. En ik maak zelf kleren. Is ook erg leuk, zeker als je je eigen babykleertjes kunt maken.
Ik heb vrijdag mijn laatste werkdag gehad, en zie er ook best tegenop! Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat ik rust kan nemen als ik het nodig heb... maar aan de andere kant 6 weken (moest stoppen omdat ik halve dagen in de ziektewet zat) is wel errug lang, en als de kleine dan ook nog langer op zich laat wachten.... Ik hoop maar dat de tijd een beetje snel gaat, het is gewoon afwachten!
pff meis ik zit nu al thuis ivm bi.... ik kan thusi nog maar amper alles doen dus werken zit er voor mij voorlopig niet in! En tja wat doe ik.... Moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet verveelt heb maja ik word ook behoorlijk gesloopt door de bi.... maar idd een hobby uitoefenen?
Daarom ben ik blij dat ik 4 weken van te voren kan stoppen (ik voel me ook wel goed natuurlijk). Ik denk dat ik me ook zou gaan vervelen want we hebben eigenlijk alles al klaar. Groetjes
Ik zit al heel me zwangerschap thuis. Doe veel lezen, achter de computer veel films downloaden en kijken lekker snoezelen op de babykamer en alles is al opgeruimd en schoon uitgezocht echt alles dus de kleine kan komen. Ben maar begonnen met puzzelen want ja je moet toch wat.
Ik weet niet of je al kinderen hebt, maar anders bv muisjes maken vna papier waar je later beschuit met muisjes in kan doen om te trakteren. een album maken met alle buikfoto's, echo's, babykmaer toen jullie er mee bezig waren en noem maar op! ga naar de bieb haal een goed boek of hobby boekjes zodat je kunt knutselen. alle baby kleertjes gaan strijken en nog eens rechtleggen in de kast ja je kunt zoveel doen Succes in ieder geval ! Groetjes Annemarie
Ik moet nog drie dagen werken en zie er enorm naar uit. Ik heb zoveel ideeën om te doen, ik denk dat ik alles niet eens kan doen. Ik verveel mij ook nooit. Ik wil vakantiefoto's gaan inplakken, de werkkamer eens grondig opruimen, de administratie ordenen, foto's inscannen, lezen, shoppen, internetten ..... Ideeën zat. Ik ga me niet vervelen. groetjes Suusje
Tjee.......dat gevoel ken ik dus helemaal niet maar misschien komt dat doordat ik maar korte dagen heb om iets te doen. Ik zit al 4 weken thuis met BI en (over)vermoeidheid. Erzijn dagen dat ik niks doe en op de goede dagen hou ik me bezig met de babykamer. Heb zo van die dingen bedacht die ik zelf wil maken. Een kastje beschilderen, iets maken voor aan de muur. Soms is een vriendin vrij en drinken we ergens een bakkie, nog ff langs de prenatal en de dag is alweer om Tja, en dan is er nog dit verslavende forum op de dagen dat ik zowat niet van de bank af kom ivm pijn en moe zijn......... Succes en geniet ervan! Over een paar weken kom je nergens meer aan toe