Ik slaap ook heel slecht. Heb erg veel last van maagzuur en mijn bekkeninstabiliteit. Dus van slapen komt ook niet echt veel. Ik heb alleen niet echt vaste tijden dat ik wakker wordt. En als ik wakker wordt moet ik ook elke keer naar de wc. Erg vervelend allemaal en dan te bedenken dat ik nog even moet. Suc-6 allemaal
tussen 3 en 4, omdat Keano dan zijn flesje wilt telt dit ook mee . Maar in mijn zwangerschap werd ik meestal om 3 uur wakker en kon ik pas rond 5 uur weer slapen pffff vermoeiend! Maar gelukkig waren dit alleen de laatste weken van mijn zwangerschap liefs, misspuma
.....laatse paar weken ook slechte nachtrust hier, en eigenlijk zie ik bijna ieder uur van de klok om steeds maar weer naar de WC te gaan.
Ook ik slaap slechter dan normaal. Nu de klok is verzet wordt ik standaard tussen 5 en 6 wakker. Eerst was dat tussen 6 en 7 uur. Soms, bij een slechtere nacht, dan nog 1 of 2x daarvoor. Ik sta er dan van versteld dat ik overdag wel kan functioneren. Vroeger kon ik dat echt niet goed als ik zo slecht had geslapen. Het zal de voorbereiding voor straks wel zijn, want dan moet je 's nachts ook vaker op en moet je toch ook kunnen functioneren. Zo zie ik het maar. Vervelend blijft het evengoed wel. Groetjes