Hallo, Ben op zoek naar een boxkleed maar 'k vind sommige zo belachelijk duur! Ik krijg er één maar wil er graag nog één. Nu had ik de volgende gezien, die kan ik nieuw overnemen van iemand maar... is ie niet meisjesachtig?? Ik weet nog niet of we een zoon of dochter krijgen namelijk.. Dus voordat ik 'm koop, even m'n twijfel wegnemen ?? NIEUW Boxkleed Jollein Patchwork blue - Villa Vrolijk Babystore Lfs Rozaly
Ik vind m erg mooi! Voor die prijs zou ik m alleen niet kopen, maar als je m 2e hands op de kop kan tikken... doen!
Bedankt voor jullie snelle reacties Kan hem nieuw kopen voor 17,50 + verzendkosten, lang leve Marktplaats. Ga het maar doen dan!!
Ik vind 'm zeker niet meisjesachtig, ik krijg een jongetje en heb dit kleed ook overwogen, maar vond het een beetje dun aanvoelen. Maar hij ziet er erg leuk uit.
ik vind dit zeker niet meisjes achtig.. hij is juist hartstikke leuk voor een jongetje... hij is niet stoer jongensachtig, maar dat hoeft toch ook niet bij een baby??? ik hou ervan om voor een baby gewoon echte baby spulletjes te kopen.. het hoeft niet te stoer of cool ofzo.. ze zijn maar eventjes 'echt' baby !! dat hele stoere en echte jongensachtige dat kan daarna allemaal wel oja.. dat betekend niet dat ik dit boxkleed meisjes achtig vind.. dit zou ik nooit voor een meid kopen !!
Vindt dat het kleed goed voor beiden kan! Prijs is indd erg duur maar als je hem voor 17,50 nieuw kan kopen zou ik dat zeker DOEN !
Bedankt voor alle reacties Heb 'm inderdaad gekocht en zelfs al in huis. Het kleed is ook aan beide kanten te gebruiken, helemaal handig dus! Staat erg leuk in de box... 't wordt steeds echter allemaal