Boxkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rozaly, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Hallo,

Ben op zoek naar een boxkleed maar 'k vind sommige zo belachelijk duur! Ik krijg er één maar wil er graag nog één. Nu had ik de volgende gezien, die kan ik nieuw overnemen van iemand maar... is ie niet meisjesachtig?? Ik weet nog niet of we een zoon of dochter krijgen namelijk.. Dus voordat ik 'm koop, even m'n twijfel wegnemen :) ??

NIEUW Boxkleed Jollein Patchwork blue - Villa Vrolijk Babystore

Lfs Rozaly

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Vind hem helemaal niet meisjesachtig, denk ook omdat hij blauw is.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik vind m erg mooi! Voor die prijs zou ik m alleen niet kopen, maar als je m 2e hands op de kop kan tikken... doen!

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Bedankt voor jullie snelle reacties :) Kan hem nieuw kopen voor € 17,50 + verzendkosten, lang leve Marktplaats. Ga het maar doen dan!!

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind 'm zeker niet meisjesachtig, ik krijg een jongetje en heb dit kleed ook overwogen, maar vond het een beetje dun aanvoelen. Maar hij ziet er erg leuk uit.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ligt eraan, ik vind patchwork vaak al snel meisjesachtig. Maar het kan best voor en jongen hoor.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik vind dit zeker niet meisjes achtig..

hij is juist hartstikke leuk voor een jongetje... hij is niet stoer jongensachtig, maar dat hoeft toch ook niet bij een baby???

ik hou ervan om voor een baby gewoon echte baby spulletjes te kopen.. het hoeft niet te stoer of cool ofzo.. ze zijn maar eventjes 'echt' baby !! dat hele stoere en echte jongensachtige dat kan daarna allemaal wel ;)

oja.. dat betekend niet dat ik dit boxkleed meisjes achtig vind.. dit zou ik nooit voor een meid kopen !! :)

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vindt dat het kleed goed voor beiden kan! Prijs is indd erg duur maar als je hem voor 17,50 nieuw kan kopen zou ik dat zeker DOEN :D!

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Hartstikke leuk kleed en ik vind hem ook kunnen voor zowel jongen als meisje! Geen geld voor 17.50.

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Bedankt voor alle reacties :) Heb 'm inderdaad gekocht en zelfs al in huis. Het kleed is ook aan beide kanten te gebruiken, helemaal handig dus! Staat erg leuk in de box... 't wordt steeds echter allemaal :)

11. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Leuk kleed!

Deel Deze Pagina