Gijs heeft van opa en oma een bordje gekregen van Hema, met Jip en Janneke erop.. Van de week t ff van boven gehaald, maar nog zonder dat er 1 snee brood op gelegen heeft, is t al weg gegaan.. Onderweg van boven richting de keuken om t af te wassen had ik t Gijs even gegeven.. Stom van me.. Hij begrijpt nog niet wat "vasthouden"betekend en liet t vallen, precies op de rand.. Een flinke scheur erin en een gat.. Waar kan ik van dat soort bordjes kopen.... Bij hema in Wolvega heb ik ze zaterdag niet gezien...
Ik heb ze hier wel gezien. Heb er zelf ook wat van in huis. Zeeman heeft ze (zo nu en dan) ook, zijn iets goedkoper, en naar mijn mening net zo goed
Hema inderdaad maar ook prenatal. Kruitvat heeft ze ook regelmatig in de aanbieding. Ikea heeft trouwens ook kleine plastic borden. Niet van dat harde maar ook erg geschikt voor kinderen en minder breekbaar. IKEA | Borden & schalen | Tafelgerei kinderen | KALAS | Bord 6 borden voor 1 euro. Verder trouwens ook te halen bij blokker, marskramer en dat soort winkels.
blokker heeft ze van mepal, ook met verschillende beestjes. Nijntje enz maar ook gewoon effen. Hema, zeeman, kruidvat
HEMA - baby - eten - drinken - bord Deze bedoel je? Je kan ze dus gewoon online bestellen, werkt super bij de Hema
Ik denk dat Wolvega net te kleine filialen heeft van blokker en hema.. bij beide niet van dat spul gezien.. maar heb hier wat tips waar mee ik eerst aan de slag kan!! thnx all!!
Prenatal, Hema, Blokker, Zeema en Ikea. Ik heb o.a. die gewone plastic Ikeabordjes, schaaltjes en bekertjes die geen drol kosten, een setje van MvM, iets van Prénatal en ook deze set van Ikea, die is wel wat duurder maar erg fijn. Dat bakje kiept tenminste niet zo snel om: IKEA | Borden & schalen | Tafelgerei kinderen | FABLER | Eetset, 3-delig Die hele goedkope Melaninedingen zijn vaak waardeloos, een paar keer in de afwasmachine en ze scheuren spontaan bij als je ze neerzet.
Die van Jip en Janneke van de hema had ik inderdaad ook 2, en ik heb ook nog 2 andere melamine bordjes gehad... maar die zijn allemaal al gesneuveld. Een paar al een hele tijd terug toen Jelle nog gewoon met zijn bordje gooide, en daarna nog eens per ongeluk een paar. Daarom heb ik bij de Hema bordjes gehaald van wat zachter plastic, die vallen tenminste niet stuk. Hetzelfde met drinkbekers van melamine, die haal ik dus ook niet meer.
Staan nu in de folder, dus denk dat ze hem nu zouden moeten hebben in Wolvega (folder is van wolvega)