Wie heeft dit ook weleens meegemaakt! Wij zijn bezig met cryo terugplaatsingen en daarom ben ik bezig met ovutesten! Vandaag dag 12 van mijn cyclus een positieve ovu test, test was een digitale clear blue. Omdat ik een halfuurtje na de test bloedverlies kreeg, contact opgenomen met het ziekenhuis! Normaal heb ik niet tijdens mijn vruchtbare dagen bloedverlies! Ik moest van hen bloed prikken en ben getest op progesteron/ LH/ oestradiol! Nu blijken mijn waardes veel te laag! En kan ik dus niet mijn eisprong hebben! Hoe kan het dat ik dus tot 2 x toe wel een positieve test in mijn handen heb! Heb s'ochtends getest en eind de middag! Ben normaal ook altijd op tijd met mijn menstruatie, nu de laatste keer was ik ipv met 28 dagen met 32 dagen pas ongesteld! Ik heb 1 dec mijn menstruatie gehad en nu 12 dagen later weer ! Ben benieuwd of iemand dit ook weleens heeft meegemaakt! Helaas moet ik weer een maand wachten voor een terugplaatsing!
Het enige dat ik weet is dat een positieve ovu test geen garantie geeft voor een goede eisprong. Maar aangezien een ovu test reageert op je lh piek snap ik dit ook niet helemaal......raar hoor, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ik begrijp er ook helemaal niks van! Mijn lh was veels te laag om eigenlijk nu een positieve test te hebben! En het is ook raar dat ik na 12 dagen weer mijn menstruatie heb op dezelfde dag dat ik een positieve ovu test heb :S!
Is het evenveel als bij een menstruatie dan? Is indd apart, omdat je dit normaal niet hebt. Konden ze in het ziekenhuis geen antwoord geven op die vraag, want kan het niet zo zijn dat je ei er nog aan komt misschien?
Nou ja evenveel ik moet me wel steeds verschonen! Ik mocht niet meer testen van het ziekenhuis! En kon wel voor een echo komen, maar ja als mijn cyclus nu niet goed is, is het zonde om een embryootje te laten ontdooien! Dus moet nu een maand overslaan! En of mijn ei er wel aankomt tsja ik weet het niet
Kan me je verwarring goed voorstellen meid, binnen 12 dagen 2x ongesteld, bizar.... Zou dit de volgende keer wel bespreken met je arts, die kan je hopelijk meer duidelijkheid geven. Wel balen dat je nu een maand moet overslaan, hopelijk de volgende keer meer geluk!!
Als mijn volgende menstruatie komt en ik moet weer voor echo's dan hoop ik ook bij mijn eigen arts te zijn en dan kunnen we het er eens over hebben! En misschien dat embryo's terug kunnen geplaats worden in een onnatuurlijke cyclus! Ik gebruik nu geen medicatie! Het wordt de 2de maand over slaan ! Vorige maand kon het niet wegens schimmeltje, en dat is ook weer niet goed voor een embryo pfff, zit echt niet goed van binnen! Zal toch niet nu al de overgang zijn ben bijna 30