@Tamale, hier lijk je op Nina ja @Triskele, Meg Ryan (zo heet ze toch?) @Jolanda inderdaad Kelly Clarkson.
Nou als ik een 40tger had geweest met de nickname Partyrocker had ik denk ik de stempel midlifecrisis wel verdiend gok ik
@Triskele, Meg Ryan zie ik inderdaad ook. Voor de lipopspuiting dan @Dani, je lijkt op een presentatrice van een woonprogramma op RTL4... lekker vaag he, maar ik kan even niet op de naam komen.
Hahahah!! Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben... Ik ben iig niet zo verwend als haar Wel een leuke naam! ( ik vertel dit aan vriend en hij zegt: Ja! Dat hebben er toch al heel veel gezegd.. euh, huh?! ) Partyrucker: Daar heb je gelijk in.
Ik vind mezelf op niemand lijken.. Kreeg vroeger wel eens te horen op Daphne Deckers, maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn
geen idee, maar ik wil wel ff zeggen dat je wel hele mooie blauwe ogen hebt zeg ... (nee geen aanzoek of stalker ... viel me gewoon direct op ...)
@tamale: jaa! Vind jou ook wel wat van Nina weghebben uit gtst @dani: jou gezicht vind ik wel wat weghebben van Jo Frost (supernanny) als je snel kijkt! Thnkx Strijkkraal
Bekijk bijlage 313364 Nog iemand een gooi Daantje. Ik kan het bij jou ook niet echt eruit halen, maar Daphne Deckers is toch een compliment, juist een mooie vrouw.