Vorig jaar zei iemand me dat ik leek op Birdy (de zangeres). Ik vind dit totaal niet maar zij vond van wel
Ik werd eens heel lang en heel vaak aangekeken door een vrouw die uiteindelijk kwam zeggen dat ze me op Kate Middleton vond lijken. Kristen Steward krijg ik ook vaker te horen. Vast de combinatie licht groene ogen en donkerbruin haar..
nou je bent in elk geval een zeer mooie verschijning! je hebt wel wat glamourachtigs hihi, ziet er goed uit!
Ik had jou heel andere voorgesteld. Een veel hardere uitstraling. Maar je ziet er juist heel lief uit. Mooie ogen!
Volgens meerdere mannen lijk ik op Liv Tyler... Vind het altijd wel een leuk compliment! Vond het wel grappig, hoorde het wel vaker en manlief zei het ook op een van onze eerste dates!
Ooit een keer op een nieuwjaarsfeest, drie keer door verschillende mannen benoemd tot look a like callie greys anatomie... zelf vind ik dat niet haha Als ik mijn bril op heb en mijn haren los is het meer een nana mouskoeri haha of zo iets haha
Vroeger toen ik 19 was, zeiden ze dat ik leek op de zangeres van de vengaboys. Nu heb ik geen idee?? Een foto van mijzelf staat in mijn fotoalbum, ben benieuwd wat jullie vinden.
kinderen op school noemen mij Anne Frank.. blanke huid, zwarte pijpekrullen.. Maar dan wel na de hongerwinter
Ik kreeg vroeger áltijd te horen dat ik op Georgina Verbaan leek.. Al ben ik het daar zelf niet zo mee eens.. @partyrocker.. Ik had me jou inderdaad ook héúl anders voorgesteld.. Inderdaad een stuk ouder..