Bekijk bijlage 313420 Ff een andere, kijken of jullie hier wat uit kunnen halen. (En ja, mijn zoontje lijkt op brad pitt of een andere filmhunk dat weet ik).
@Wasmachine, geen flauw idee. Met wie wordt je weleens vergeleken? Wel een lief snoetje @Kletskoek en Triskele, o bedankt :0) Dat is geen vervelende vergelijking. @Talvi, tietjana? haha. @LW, snap de vergelijking wel! @Sayenne, vooral Marly van de Velde!! @Chaii, kan ik me voorstellen gezien de foto. Ik ben in het echt wel niet zo heel bruin.... @Aszz, Cathrine Zeta Jones
Tatjana simmic! Zeker weten! ( leuke naam btw... ik moest even 2 keer kijken ) http://www.showbiznewz.nl/artikelen/hoofd/foto_22172_video-tatjana-simic-backstage-bij-playboy-shoot.jpg
@Partyrocker: bij jou denk ik aan een een vrouw uit een film die ik ooit heb gezien. Ga er eens goed over nadenken wie dat nou ook alweerus was...
Thx tamale, ik moest ook eens iets anders bedenken. Werd herkend door mensen waar ik niet door herkend wilde worden dus vandaar... Wel jammer dak mijn expertmembership kwijt ben maarjaaaa. Je ziet er trouwens weer erg mooi uit meid, goed gedaan.
@Tamale, aan de hand van een topic over de kids... Ik had de namen er nog bij staan. Ik kan nu niet meer gelinkt worden aan die topics vanwege een andere naam
Mrs Snuggels, ik heb je foto gemist, jammer. Aszz, wow wat ben jij een mooie vrouw! Catherina Zeta Jones inderdaad. Partyrocker, hier lijk je een beetje op Rachel Weisz.. mooie meid ben je trouwens!