Weer even een vraag. Ik had afgelopen week een zwaar gevoel in mijn bekken. Een constant zeurderig gevoel, vooral in de nacht. Nu had ik dit gisternacht weer de hele tijd. En vandaag voor het eerst overdag, sinds de middag. Zegt dit iets over een naderende bevalling? Ik heb de hele zwangerschap nog geen last van mijn bekken of iets gehad dus denk niet aan een vorm van bekkeninstabiliteit. Het is echt sinds de afgelopen week. Daarnaast heb ik een soort van menstruatiepijnen maar niet altijd gelijktijdig met deze pijn (dit zware gevoel). Wat betreft indaling is de baby al weken diep ingedaald en toen had ik dit gevoel niet.
Heb wel zo nu en dan het gevoel alsof de hele boel op mijn knieen hangt... zeg maar. Alsof de zwaartekracht overal heel hard aan trekt. Of, alsof alleen naar beneden wordt geduwd. Whatever... Volgens mij is het een beetje wat jij bedoelt? Heb ook totaal geen last van mijn bekken, ook nog niet gehad. Denk zelf dat het geen teken is van dat de bevalling eraan komt, voel het al een weekje of twee ofzo. Maar ja, het zou natuurlijk wel heel goed wel zo kunnen zijn. Als je 38+ weken zwanger bent kan het nooit heel lang meer duren... Geloof dat je weinig aan mijn antwoord hebt?
Klinkt als "indalingspijn" zoals jij het omschrijft Vooralsnog zijn wij geen artsen, bij twijfel ALTIJD bellen. "Better safe than sorry"
Beste dames, beiden bedankt voor het antwoord. Bellen erover heeft geen zin want weet dat het erbij hoort nu. Vroeg me alleen af of het iets zegt over een naderende bevalling. Valhalla, heb er altijd wat aan ervaringen van anderen te lezen. Maar het is in mijn geval een ander soort gevoel. Gewoon alsof mijn bekken zwaar is maar gewoon op zijn eigen plek blijft en dus niet het gevoel dat het naar beneden wordt geduwd. Het gaat gepaard met een soort van spierpijn gevoel in het bovenbeen (maar dan alleen boven bij het bekken dus niet tot de knie).
Ik heb het er gister nog met de vk over gehad, ik heb al 2 weken die vervelend zeurende pijn in mn onderlijf en onderrug, soms worden het harde buiken, ook moet ik echt elke nacht minstens 6 keer op om te plassen...... Vk zei dat t indalingsweeén zijn, en dat t niks met de bevalling te maken hoeft te hebben.... Ik ben nou 36+1 dagen zwanger, dus beeb moet nog zeker n weekje zitten blijven zoiezo. mamavan
Ik plas 's nachts gelukkig niet veel maar indalingspijnen heb ik al gehad. De baby zit nu diep ingedaald. En dit voelt anders dan het indalen dus denk dat het dat niet is. De VK zei dat dit gewoon een soort voorwerk is. Ben alleen benieuwd of het dan nog lang op zich laat wachten of niet. Jouw beebje moet inderdaad nog lekker blijven zitten. Mijne mag komen hahaha.