rare symptomen die ik nog nooit heb gehad.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marloes21x, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik ben nieuw hier maar ik lees geregeld de dingen die op deze forums worden besproken. Ik heb een vraagje aan jullie. 9 dagen geleden (zo rond de eisprong) heb ik gemeenschap gehad en sindsdien heb ik erg last van gevoelige/zere tepels (het liefst houd ik mijn bh de hele dag aan), een beetje een samentrekkerig gevoel in mijn onderbuik. Constant hoofdpijn. Dit heb ik nooit als ik ongi moet worden. Dan heb ik alleen last van ontzettende buikpijn. Hebben jullie hier ook last van gehad? Als ik zwanger zou zijn is het kindje natuurlijk van harte welkom, we proberen het nou al een jaar! Zal het dan echt eindelijk zo ver zijn....

Nou ben ik alleen benieuwd waar jullie nou zo'n 'last' van hadden.

2. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn in ronde 14 eindelijk zwanger geworden.
    Elke maand dacht ik symptomen te hebben, de nodige testen versleten en steeds was het weer niet zo.

De laatste keer had ik juist helemaal geen symptomen, totaal niet het gevoel dat het wel is raak zou kunnen zijn. Had toen wel een test gedaan, maar dit was omdat ik gebeld zou worden door de gyn naar aanleiding van onderzoeken. Totaal onverwacht was de test knal positief. En dat zonder alle symptomen.

Ben morgen als ik naar de berekening kijk laatste menstruatie etc 7 weken. Maar symptomen heb ik nog steeds niet echt, ja zulke pijnlijke borsten dat op de buik slapen soms echt niet wil en vanochtend voor het eerst wat misselijk, verder merk ik helemaal niks. Heel af en toe wat lichte steekjes in de onderbuik.

Heel veel dames hier hebben enorm veel symptomen en blijken niet zwanger, ik geef toe, ik zag ook allerlei dingen die er niet waren. Pas toen ik stopte met daarop opletten, ik had de hoop opgegeven dat het zou lukken is het raak.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat je een knalpositieve test gaat hebben. Maar symptomen is bij iedereen anders en waar de ene de hele dag bijvoorbeeld boven de wc wil hangen, doet de ander dat totaal niet.

Ik hoop dat dit voor jou symptomen zijn, na een jaar mag het wel echt is zo zijn he!;)

3. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh helemaal geweldig voor je!
    Ja wij hopen het ook, hopen dat deze test gewoon keihard positief is.

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    ik sluit me helemaal bij Djoni aan! iedere maand voelde iik van alles wat op zwangerschap kon lijken en deze maand juist helemaal niets! ik was er ook niet mee bezig omdat we net waren verhuisd en druk waren met van alles.. en toen bleek het toch zo te zijn! en tot nu toe ook vrij weinig symptomen gelukkig.
    ik zou zeggen probeer het los te laten en er niet teveel mee bezig te zijn! veel succes

5. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Ja ik ga er nou ook niet téveel op hopen, stiekem wel een beetje natuurlijk. Was meer benieuwd. Khad geen enkele maand ergens last van en nu ineens wel. Dus ik dacht, kga toch maar een rondvragen.

6. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heel herkenbaar. Ik spreek elke maand af met mezelf om te proberen niks te voelen hahaha alleen mislukt dit elke maand weer. Ik denk altijd zal vast horen bij mijn aankomende menstruatie en stiekem hoop ik natuurlijk van niet ;) helaas gewoon geduld hebben komt vast goed! Ik hoop voor je dat het raak is ;)

7. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik zit deze maand ook in de wacht. Ik was helemaal niet bezig met zwanger worden althans het is super welkom en ik deed niks om het te voorkomen maar we zijn er niet actief druk mee bezig.

Mijn eerste zwangerschap toen ik er op ging letten oh man oh man.. Mijn lijf die heeft wat spelletjes afgespeeld hoor met mij haha.
    Pas toen ik er niet meer oplette toen was het raak! ik deed de zwangerschapstest al heel vroeg en was knal positief ik voelde ook van alles was moe mijn buik deed raar.

Nu begin ik te denken dat ik weer exact hetzelfde heb als de vorige keer telkens denk ik ach meid je zal je wel gek maken laat varen die gedachte dat je zwanger bent. Maar het blijft maar in je kop doordraaien! Nu is het zelfs zover dat al mocht het niet zo zijn ik alsnog heel verdrietig zal zijn.

Wij hadden het sinds kort weer over kindjes en ik had net gezegd nee volgend jaar wil ik wel weer proberen en nu heb ik dus allemaal zwangerschaps symptomen. Dus ik duim voor je! laat die lichamen nou maar is uitgespeeld zijn met de spelletjes en de symptomen echte zwangerschaps symptomen!

8. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fjieuw gelukkig ben ik niet de enigste haha
    Ja ik hoop natuurlijk dat de test knalpositief is maar ik zou er ook stik verdrietig van zijn als het weer niet zo is. Ik heb sinds een paar dagen dat mijn buik wel raar doet. Over een paar dagen maar een test doen en hopen dat ie positief is.

Voor jullie hoop ik natuurlijk ook dat het allemaal goed zit haha.
    Ben stik nerveus haha.

9. LisavB

LisavB Lid

10 apr 2014
    19
    0
    0
    Nou, ik wens erg voor je dat het klopt wat je voelt! Ik weet het zelf niet meer wat waar is en wat niet.
    Vind het soms erg lastig dat ik mijn lichaam niet kan vertrouwen en hij iets aangeeft wat er niet is :( ...vind dat erg moeilijk.
    Vorige maand voelde ik zo ongeveer alles wat op zwangerschap wijst, was 5 dagen over tijd (wat ik NOOIT ben!) en dan toch weer ongesteld.
    Ik wens je van harte dat het raak is, maar verstijf je der niet te veel op! Of tenminste hou rekening ermee dat je lichaam je voor gek kan houden!
    Laat je het weten? ;)
    Succes Lisa

10. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het zeker weten! Morgen een test doen wie weet, istie negatief dan over een week voor de zekerheid en als die ook negatief is dan maar hopen op de volgende ronde.
    Ze zeggen toch altijd; nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop het! Haha
    Hoop dat het voor jou ook raak zal zijn Lisa. Of niet?

11. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    De test was negatief, tis nog erg vroeg om te testen dus volgende week weer 1. Alstie dan ook negatief is... op naar de volgende ronde!

12. Marloes21x

5 apr 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test was negatief, misschien dat ik te vroeg heb getest. Volgende week voor de zekerheid weer. Alstie dan ook negatief is.... nieuwe ronden, nieuwe kansen toch.

Deel Deze Pagina