Op welke dag ei?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Meisje89, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Willen jullie eens kijken, is mn ei nu op d23 of op d25 geweest?

Eerst zei FF cd23, maar paar dagen later, toen temp hoog bleef ging ie om naar cd25. Heb zowat elke maand op dag 23 mn ei gehad (behalve die cyclus van 44 (ei op d35, lf 9) en 36 (ei op 24, lf 12)) Al de andere keren was het op cd23, en altijd lf van 12.

Nu dus benieuwd, of het op 23 is? (hoop het, want hebben toen geklust) Als het op dag 25 is, dan hebben we zo goed als geen kans. Normaal heb ik altijd soort pijn in mn buik vanaf mn ei tot mn NOD. En nu niet. Heb wel weer bruinverlies zoals altijd voor NOD.

Weet iemand raad ? :)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik zou ook 25 denken...

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    als ik je kaartje zie denk ik ook indd de 25 ste,,

als je de 23ste nog hebt geklust is er nog steeds een kans hoor.
    zaadjes blijven minimaal 2 a 3 dagen in leven.

Succes!

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Het is dag 22 geweest, het klussen :) Dus weet niet... Durf niet echt hopen dan :(

Zullen wel zien, zal mn NOD dan al maar verschuiven naar de 15e.

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Meisje: ik denk ook dat FF gelijk heeft. Ik zie ook dat je temp nog lekker omhoog is gegaan na je dipje. Ben benieuwd wat ie morgen gaat doen! We houden het in de gaten!! SUCCES!

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Vandaag weer temp van 36,9! Dus ei is idd op cd25 geweest. :) Tot nog toe klopt het dus he!

Heb vandaag weer heel weinig bruinverlies gehad, heel raar. 11 DPO was er ook niks, en toen paar dagen later weer wat meer, dan weer normaal, en nu weer weinig :D Zullen zien, heb sinds vandaag ook weer wat krampjes, die ik normaal altijd vanaf ei al heb, behalve nu.

Mn bloeddruk is ook weer heel laag (merk het als ik me gebukt heb en weer omhoog kom) En dat heb ik anders ook voor mn ongi, dus hou het nog wat in het midden. Denk dat er niks is. Als er toch iets is, dan zou het wel mijn blaasontsteking van vorige week verklaren.

Ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina