Driehoekje in kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door MamaDorey, 20 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Lieve meiden,

    ik temperatuur vanaf m’n positieve ovutesten, I know veel te laat begonnen. Maar ik dacht het kan ook geen kwaad natuurlijk.. maar nu staat er een driehoekje in het kaartje. Weet iemand waardoor dat komt? Wat het betekend?

    ik blijf trouwens nog wel ff doormeten maar het is allemaal niet zo betrouwbaar meer omdat ik tante Corrie Ona op bezoek heb. Jup, heel fijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb je op een ander tijdstip gemeten (of op een andere tijd ingevoerd).
    Ik vind de sprong van vandaag naar 37.35 ook wel erg groot.
    Temp je wel rectaal, elke ochtend op dezelfde tijd (nog voor het opstaan) en na evenveel slaapuren?

    Ps, je eisprong was op cd 22 en niet 20, waar hij nu op staat
     
  3. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Er klopt verder idd geen hout van. En nee, nooit hetzelfde aantal slaapuren, altijd ‘s nachts eruit voor de jongste. Daarnaast slaap ik super onrustig en komt de hogere temperatuur door Corona. Ik geloof dat ik nog niet erg geschikt ben om te temperaturen! Nu snap ik in elk geval waarvoor het driehoekje is.

    De eisprong heeft ie zelf zo neer gezet maar ging zelf idd uit van 21/22. Kan ik dat zelf aanpassen?

    thnx!! Weer een beetje wijzer!
     
  4. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Ter aanvulling: wel rectaal en nog voor ik wat anders doe. Maar kan zomaar zijn dat ik een uur vooraf al een aantal keren wakker ben geweest. Ik temperatuur nu om half 6. Zou nog vroeger dan beter zijn?
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien je snachts je bed uit gaat (soms meerdere keren dus??) is tempen bij jou dus minder betrouwbaar.
    Nu al helemaal niet vanwege corona ben ik bang.

    Je kan wel gewoon doortempen, maar bij een nachtelijke onderbreking, dit bij de comments zetten.
    Je temp zal die dag dan namelijk noet betrouwbaar zijn.
    Maqr wellicht zie je er wel een patroon in (ondanks dat), dus je kan het tempen wel een kans geven.

    Nu de eisprong zelf zetten zou ik nog niet doen.
    Hij heeft te weinig meetpunten deze maand, vandaar dat je ei niet goed staat nu.
    Je kan wel op dag 18 en 19 ook een temo vam 36.45 invoeren.. wellicht dat ie hem dan verzet naar 22.
     
    MamaDorey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina