Menstruatie kort na ei?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door saartje32, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Door een inwendige echo weet ik dat ik vorig weekend ergens mijn ei gehad moet hebben. Ovulatietesten trouwens allemaal negatief, maar dat terzijde.
    Dit weekend werd ik echter ongi. Kwa gevoel heviger dan normaal.

Tussen ei en ongi moeten toch ongeveer 14 dagen zitten, niet 7?
    Kent iemand dit? Ik slik Etos Zwanger worden, 1ste ronde, heeft het daar mee te maken?

2. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Miepje, ik had 3 maanden geleden, vlak na de HCG (baarmoederfoto), ook precies 7 dagen na de eisprong mijn menstruatie. De arts begreep het niet en zei dat ik daar maar op moet letten en als het zo zou blijven, zou ze die periode gaan verlengen. Ik weet alleen niet hoe.

Als het bij jou ook voor het eerst is, zou ik me niet druk maken. Maar let er wel op dat het niet zo blijft.

Groetjes,

3. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Het vervelende is dat ik er niet op kán letten, want ovulatie testenwerken bij mij niet. :( En om nou elke keer inwendige echo's te laten maken om alleen maar mijn eisprong te bepalen... Denk trouwens ook niet dat de arts dat zal doen.

Bedoel je trouwens HSG? Die moet ik binnenkort ook.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    je lutheale fase (tijd tussen ei en ongi) kun je verlengen door progesteronpillen te nemen.
    Je lf 'hoort' tussen de 10 en 18 dagen te zijn. 7 is dus wat te kort.

5. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Heb morgen afspraak met gyn, zal het daar eens aan vragen.

6. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Ja miepje, ik bedoel HSG, baarmoederfoto. Ik raakte in de war met het hormoon HCG :D.

Laten we hopen dat de gyn een oplossieng heeft.

Groetjes en succes

7. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0

8. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Wow, wat was dat een vervelend onderzoek :( .
    Heb nog niets kunnen vragen, was niet mijn eigen gyn, die is namelijk met vakantie... Over 2 weken kan ik weer een afspraak met 'm plannen.
    Maar flink klussen ondertussen want de radiologe had me al gewaarschuwd voor een verhoogde kans op zwangerschap :)

Deel Deze Pagina