Enig idee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meis28, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Maandag deed ik een ovu test en warempel was deze positief! Het was op cd 21 en volgens m'n app, uitgaande van een gemiddeld 35 dagen durende cyclus, was ik vruchtbaar. De test streep had dezelfde kleur als de controle streep. Zondag heb ik geklust. Dinsdag weer een ovu test gedaan en was ook zo goed als even donker.. Dinsdag was ie een stuk lichter en toen ook weer geklust. Vandaag donderdag ook geklusr. Nu weet ik niet of ie zondag ook misschien al positief was.. Wanneer denken jullie dat ik m'n eisprong zal hebben gehad? Heb ik dan juist geklust? En wanneer zou ik iets kunnen merken mocht er een innesteling komen? Sorry, veel vragen maar weet niet zo goed wat ik moet denken want dit is de eerste x dat ik denk dat ik echt een eisprong heb gehad! Daarvoor heb ik nooit getest en ook ivm onregelmatige cyclus

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    je kan geen 3 dagen een positieve test hebben.gezien je zei mandag positief en dinsdag weer lichter is je piek daar tussen in geweest.
    Als de test positief is springt je eitje binnen 48 uur.

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Ik heb wel eens vier dagen een positieve test gehad hoor hihi ;) maar goed komt misschien door de pcos. Maar dat Was maar een ronde. Anders idd maar een of twee dagen.

En wat lorreke al zei, binnen 24 tot 48 uur springt je eitje dan.
    Ik denk dat je goed geklust heb!! Van een innesteling hoef je niets te merken. Ik dacht dat innestelen gebeurde tussen de 5 en 12 dagen na je eisprong. Ik heb toen op 7dpo een kleine innestelingsbloeding gehad en was toen idd zwanger. Maar meer vrouwen hebben dat niet dan wel.

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    ik heb tijdens mijn innesteling 2 dagen flinke ongi krampen gehad geen bloeding. dit was 6 dagen na mijn eisprong.
    succes

5. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Oh Meis28 wat spannend! Hopelijk slaat je medicatie nu goed aan!
    Ik duim voor je dat het deze ronde raak zal zijn!

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik heb altijd! 2 dagen een posi test.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Ja ik ben benieuwd! Maar ga er niet vanuit dat het meteen al raak is want dit is bovendien ook de eerste x dat ik met ovu testen bezig ben geweest en las zelfs dat je een positieve test kan hebben zonder dat t eitje daadwerkelijk ook altijd springt?! Maar goed was iig al blij met die donkere test, of t nou wel of niets betekent haha! Ja maandag was ie even donker als de test streep en dinsdag voor m'n gevoel echt nettttt ietsje lichter. Zondag geen idee, niet getest. En woensdag was ie dus al heel veel lichter. Nou ja dan wacht ik dus maar rustig af.. Had woensdag ochtend na t afvegen wat slijm wat heel licht rozig was op t papiertje. Kan ik dan misschien woensdag de eisprong hebben gehad? Heb wel wat lichte steekjes gevoeld die dagen maar geen scherpe steken en ze waren ook meer onderin dan aan de zijkant

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Donderdag had ik dat slijm trouwens, gisteren

Deel Deze Pagina