Hier ook gekantelde baarmoeder trouwens, kwamen ze na de 2e bevalling achter... Wij doen nooit missionaris, vindk gewoon niet prettig. Toch duurde t bij de eerste meer dan n half jaar en bij de tweede n maand of 10 voordat t raak was. Tis gewoon samenloop van omstandigheden of t raak is of niet, elke maand weer toch? Oja, hier was t wel steeds raak in de maand dat ik dacht: nu gaat t m toch niet worden deze ronde, dus relaxt doen..
Ik heb echt liever zo'n vraag dan dat ik weer zonder waarschuwing vooraf tegen iemand z'n bebloede inlegkruisje of rekbaar slijm aan zit te kijken 😣 Hier gewoon missionaris. Maar ik ben 4 keer in ronde 1 zwanger geworden, dus wij hebben sowieso erg veel geluk.
Is het hebben van sex niet iets waarvan je moet genieten en niet iets wat je pland Maargoed wanneer wij sex hadden: In het ziekenhuis fmv een iui Dus dat was 24uur na het zetten van de pregnyl dus op de dag dat de follikel knapt.
Inderdaad! Was het maar zo makkelijk dat het zwanger worden afhing van welk standje je tijdens de sex gebruikt!
Bij de laatste 3 zwangerschappen was ik op mijn werk (achter de computer op de werkvloer) tijdens de bevruchting Tja met ivf ben je zelf niet bij de bevruchting hahaha. Met deze zwschap.... geen idee meer. Wel sex om de dag, maarja welk zaadje van welke vrijpartij heeft geleid tot een bevruchting weet je nooit
Over gekantelde baarmoeders: blijkbaar kan je baarmoeder ook weer terug kantelen, mijn baarmoeder is nogal beweeglijk en de stand ervan is ook afhankelijk van welke dag in je cyclus je bent. Zo komt rond je ovulatie je cervix wat meer naar beneden en gaat wat open staan, zodat de zaadjes makkelijker naar binnen kunnen. Daarvoor moet je baarmoeder dus iets kantelen.
De laatste keer dat het raak was ( en bleef) gewoon missionaris. En ook daarna even blijven liggen. Heb gelezen dat ze dat in sommige ziekenhuizen ook adviseren. Dus waarom niet proberen. Ik heb ovulatie testen gebruikt. En normaal deed ik het alleen op de dag van een positieve test maar nu was die 3 dagen later nog iets positief dus weer aan de gang, en toen was het raak en bleef het 'zitten'. Maar moet wel zeggen dat ik van alles heb geprobeerd na een paar miskramen. Eten en drinken aangepast ' speciale' yoga oefeningen. Ik heb een boek gelezen daarin stonden stellen die jaren bezig waren en hun eten en drinken aangepast hadden en toen binnen korte tijd zwanger waren.
Ik was stront bezopen dus geen idee eigenlijk... (Door pil fout) Maar dat sommige het dus nog weten joh😳
Ja denk het ook, nu ook in ronde 1 zwanger. Heb erg veel geluk. On topic Ik hoorde net op de radio dat 2x in een uur sex hebben het beste is om zwanger te worden