6 dagen voor NOD al een zeer zeer zeer licht streepje. Werd elke dag duidelijker en 4 dagen voor NOD was het streepje niet meer te ontkennen.
Hoi meiden, Wat fijn al die reacties! Denk dat veel meiden dit prettig vinden om te weten Ik iig wel!
Op 16 december 2007 2 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden en gelijk knal streep! Me kleine vent is verwekt op mijn verjaardag 30 november . 12 november 2007 was me laatste menstruatie. groetjes
Bij m'n dochter 1 dag voor NOD een niet te ontkennen streepje. Bij deze zwangerschap hetzelfde verhaal. Bij mijn miskramen heb ik nooit een knalstreepje gehad. Die bleven een beetje vaag, terwijl de eerste pas bij 9 weken is mis gegaan...
2 dagen voor NOD testte ik posi met CB digitaal. Nu 1 dag voor NOD gewone testjes (KV en CB) en knalstrepen.
1ste zwangerschap 11 DPO (4 voor nod) met sensitest Midstream en kv 2 voor 5 2e zwangerschap 10 DPO (5 voor nod) met sensitest midstream, sensitest dipstick en sensitest extra sensitive. Beide keren werden de sgtreepjes per dag duidelijker Overigens ook op 11 dpo met de ovulatietest van sensitest een dikke streep
2 dagen voor NOD. En dat was 12 dagen na de punctie (wat ongeveer gelijk staat aan je eisprong). Lijntjes werden de dagen erna steeds donkerder.
2 dagen voor nod getest licht positief met sensitest cassette en dipstick... 2 dagen na nod met cb digitaal met indicator... had gehoord dat die meer hcg nodig had dus ff 2 dagen gewacht ik had toen nog 7 testen over en deed er tog elke dag 1 vond ik gewoon leuk en toen ik een week overtijd was en mijn urine erover liep kwam er gelijk een streep te voorschijn dat is helemaal geweldig!
en vooral voor de mannen die geloven t pas met digitaal of met een duidelijke streep net zo donker als de controle streep
Hier geen vaste NOD , maar op 3 weken en 2 dagen zwangerschap was mijn eerste test positief.. de clearblue digitaal gaf vervolgens negatief aan , maar de clearblue normaal gaven positief.
Dik positief op 3wk en 4dg met kv2v5 en dat was zelfs met middagurine! Op NOD met clearblue digitaal zwanger 2-3wk.
3 dagen na NOD, maar ook niet eerder getest (ben een beetje ontkennerig, zolang er geen rood is, heb ik nog kans, wil zo min mogelijk kans op een nega test... )