Hallo iedereen, Ik heb tot ik 10 weken zwanger was haast geen last van misselijkheid gehad. Af en toe een lichte vlaag misschien maar zeker niet belemmerend in mijn doen en laten. Maar vanaf week 10 is de bom losgebarsten. De eerste week had ik nog wel eens een dagdeel dat ik iets minder misselijk was maar met de dag is dit minder geworden en sinds afgelopen weekend lig ik haast alleen maar op bed en iets te snel bewegen oid is al niet meer te doen. Moest in het begin niet overgeven, daarna 1x per dag en nu alweer 2x per dag. Tot vandaag lukte eten me nog best wel, vandaag ging dat ook bijna niet meer. Is het niet heel raar dat mijn misselijkheid alsmaar erger wordt ipv dat het juist minder zou moeten worden? Of pin ik me teveel vast op het idee dat het minder hoort te worden? Ik verveel me rot op bed, maar het lukt me echt niet om iets anders te doen. Iemand tips?
Ik denk dat je teveel vast pint op het feit dat het na 12 weken minder moet worden Ik ben wel vanaf week 6 misselijk geweest, maar vanaf week 12 begon ik ineens met overgeven. Niet veel.. Maar het duurde ongeveer tot week 16 Het kan dus allemaal! Als je veel moet overgeven, kan je het beste wel even contact opnemen met je vk!
Ik was vanaf mijn 6e week ook anders met eten. Echt misselijk was ik niet. De piek zat bij mij op de 10e week en daarna nam het af. Het verschilt enorm per persoon. Je HCG is tussen de 10e en 12e week op z'n hoogst en daarna zou je je beter moeten voelen, maar ja dat is niet bij iedereen zo. Misselijk, naar voelen of geen eetlust hebben kan de gehele zwangerschap door gaan
Hier de eerste 12 weken nergens last van, misselijkheid kwam daarna...zit vanaf week 17 aan de medicatie en sinds week 24 ook gestopt met werken...zit nu in week 32 en geef nog steeds over. Wel stukken minder, t speelt vooral nog op als ik wat drukker ben geweest. Hoop dat jij er snel vanaf bent...
Jeetje, het is wel heel verschillend allemaal zo te zien. Nou, bedankt allemaal! Hopelijk is het snel over. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat uitpakken.