Op 30 september dinsdag om 9:53.... Het mooiste van alles was dat ikzelf ook op die dag, 25 jaar geleden ben geboren! Was een mooi verjaardagskadootje...
Jaime is gehaald met een geplande keizersnede ivm stuitliggen. We konden in de week dat ik 38 weken zwanger was, kiezen op welke dag ze gehaald zou worden. Ik heb voor de maandag gekozen. Hoorde al van veel mensen dat je na een dag of drie naar huis mocht. Hoefde mn man maar 2 dagen vrij te nemen en dan alweer 2 dagen weekend. Wel zo praktisch. Jaime zou gehaald worden om 10.30 alleen door andere spoedkeizersneden en problemen met mijn bloed is ze pas om 14.26 geboren. Twee minuten voor het sterrebeeld over zou gaan naar schorpioen..
Onze zoon is ook op zondag geboren, om 10.40uur. Op het moment dat hij net op mijn buik/borst lag, vers van de pers, begon het zacht te sneeuwen..... Dat vond ik zo mooi!
op 8 sep geboren giovanni vande weekbleekik weer 7weken zwanger te zijn masar is afgeopen kreeg spontane miskraam maar ben wel gelukkig met me zoontje giovanni maar ook weer verdrietiog door de miskraan