Ik vroeg me eigenlijk af he.. In de gebruiksaanwijzing van de kruidvat 2 voor 5 euro staat dat de test van negatief naar positief kan uitslaan als je langer dan 5 minuten wacht met aflezen. Weet iemand hoe dat zit?
Ik heb dit nog nooit gehad, maar weet niet hoe dit zit. Misschien dat iemand anders het weet? Ik zou me wel aan de afleestijd houden, want anders is de test onbetrouwbaar.
bij mij is hij nog nooit positief geworden buiten de tijd heb er toch al heel wat versleten deze keer was hij wel positief buiten de tijd maar was ik veel te vroeg met testen. heel veel succes
Ik was deze laatste zwangerschap ook veels te vroeg met testen de eerste keer en deze werd ook positief na de afleestijd. Daarvoor nog nooit gehad. Een paar dagen later heb ik nogmaals getest en toen stond de tweede streep er duidelijk binnen twee minuten.
Het zijn lichte strepen, maar ze kwamen max. met 2 uur erna. Jee ben echt zenuwachtig. Maandag is eigenlijk m'n Nod. Ik heb er nog 4 dus kan rustig blijven testen *bloos* Ik heb gewoon geen geduld om te wachten tot maandag! Stom he!
Als je langer wacht dan de toegestane tijd kunnen er indrooglijntjes zichtbaar worden. Dit betekent dan helaas dat je niet zwanger bent. Dus ik zou de test binnen de tijd aflezen, dat is het meest betrouwbaar! Succes allemaal!
Wat voor kleur had de tweede streep? Ik heb met de kruitvattest nog nooit een roze streep na de afleestijd gehad, behalve tijdens zwangerschappen. Wel heb ik weleens een witte streep gehad. Dat is helaas een indrooglijntje.
ik heb t nog nooit gehad als ik neit zwanger was..dan bleven ze spierwit.. spannend..klinkt hoopvol..
Klopt nu ook. De rode duiveltjes zijn er. Maar ik ben er desondanks blij met ze, want ik ben 7 maanden niet ongesteld geweest deze keer. Daarvoor 12 maanden. Ik ben wel recent 12 kilo afgevallen, dus ik ga nu duimen dat het door blijft zetten. Dat ik volgende maand ook een eisprong mag hebben. Dank voor alle reacties!