meiden hebben jullie dit wel eens gehad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

mijn nod was dus vrijdag en het is nu zondag, heb gisteren een paar druppels rood bloed verloren en onder tussen is het bruin, ik dacht dus gisteren dat mijn ongi was begonnen, mareeee eee er is alleen weer wat bruining vloed????heb ook geen krampen.

ben nog nooit zo laat ongi geworden (normaal bloed ik flink dus dit is eigenlijk nog geen ongi )en weet ook niet of dat normaal is, zit nu op dag 29 en normaal is voor mij 27 dagen.

xx

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    er is maar om één manier een duidelijk antwoord te krijgen en dat is testen meid.....het kan wat innestelingsbloed zijn geweest.

3. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Ik zit met het zelfde probleem, alleen mijn cyclus is vanslag.. dus weet niet precies hoelang ik overtijd ben.
    Had altijd 30-31. in ene 38 dagen, daarna 28 en nu zit ik weer op 38

en ben vande week 2 dagen oud bloed verloren.. is nu weg.

had gister een licht positieve test buiten de aflees tijd :s en een negatieve test :S

Dus tja... weet ook niet meer wat k moet!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik zou zeggen even een testje doen.
    meid succes

5. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Jij al getest Bolly?

6. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik had het ook is een keer en dat bleef 4 dagen aanhouden. Bleek achteraf gewoon een lichte menstruatie te zijn. Normaal heb ik altijd veel bloedverlies dus ik vond het erg vreemd. De volgende maand werd ik gewoon weer zwaar ongesteld.

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb gisteren een testje gedaan kon er niets van af lezen moet ik zeggen.

heb dit echt nog noooooooiiitttttt gehad, denk dat het dan afwachten wordt en anders bel ik de doctor even voor een bloed testje. en dat kan ik ook pas dinsdag doen want morgen moet ik naar het ziekenhuis voor mijn reynaud.

anders nog maar een testje halen, heb de vorige keer die 2 voor 5 van de kruitvat gebruikt.vind het ook zo vreemd dat ik af en toe vreselijk misselijk ben phoee gisteren in de supermarkt dacht ik echt even dat ik ging kotsen.

maar ja verwacht niets maar je krijgt er wel de kriebels van

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

jeetje zeg ik hoop ook voor jou dat je straks helemaal positief kan testen.

xx

9. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoop ut ook ja!

Hoop jij natuurlijk ook, heb je dit al eens eerder mee gemaakt, dat je overtijd bent, en oud bloed verloor?

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    heej kwebbel, gefeliciteerd! laatste keer dat ik je in een topic tegen kwam was nadat je vmk had gehad....

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nee nog nooit ( ben nog nooit over tijd ongi geworden wel soms een dag vroeger maar nooit later dan 27 dagen ),, dit is de eerste keer voor mij, vandaar dat ik er een beetje versteld van sta.kom net van sporten af en ook nu weer wat oud bruine zooi en niet veel ??

zelfs mijn man vind het raar, die leeft helemaal met mij mee :D

xx

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    okeyyy haah nou ben ik weer ( erg he ;)

ben onwel geworden tijdens het eten ik werd misselijk en werd spierwit ( zij mijn man ) en die moest snel water voor mij halen , viel op mijn donder van de bank af naar voren toe en bord eten natuurlijk met de voorkant op de vloer overal eten ( jakkie )

bruine vloed is tot nu toe opgehouden ,na vanmiddag ongeveer. pijn in de borsten whoo hoeee en wat kop pijn dus kan er echt niets meer van maken.

duimen maar dat het snel door breekt of dat het compleet weg blijft met happy nieuws en anders naar de volgende maand.

xxx

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bolly@ gebeurt dat flauwvallen vaker? want ik val ook wel flauw maar dan om het jaar of 2 jaar. en ik ben nu onder controle in het ziekenhuis, om te kijken of ik epilepsie heb.eeg onderzoek krijg ik,
    de laatste keer leek het daar op vandaar.
    ze zijn nu aan het twijfelen vandaar dat onderzoek.

ben je er al eens mee naar de dokter geweest?
    of dit aan gegeven bij de gyn?

sorry voor die vragen hoor maar het kan iets zijn ik probeer je te helpen.

14. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    @ Bolly.. : had je al getest trouwens ??
    Ik was 2 dagen na mijn nod kots misselijk en mijn borsten deden toen ook erg pijn ..
    misschien ben je wel zw .!! ;)

Ken iemand die ook gewoon soort of bloeding kreeg en bleek ook gewoon zw te zijn .. Dus het zegt nog niets dat je wat bloed bent verloren! wanneer ga je (weer) testen ??

15. kiano

kiano Lid

7 feb 2010
    16
    0
    0
    #15 kiano, 7 feb 2010
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
    jah heb ik ook wel eens gehad en dacht toen dat ik zwanger was...deed een test en die POSITIEF maar helaas toen ik 6 weken zwanger was kreeg ik een miskraam...:(
    Heb jij al getest???

16. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey meis,

ik heb heb het ook gehad.
    ik werd heel raar ongesteld de ene dag was het meer als de andere en op een gegeven moment was er helemaal niets meer!!!
    ik heb uit eindelijk een test gedaan en daar kwam uit niet zwanger dus ik naar de dokter die gaf me een kuurtje voor blaasontsteking!!en toen ik na een weekje nog misselijk was en buikpijn had heb ik weer een testje gedaan en daar kwam uit dat ik zwanger was!!!

ik zou gewoon nog een test doen dat weet je het zeker!!!

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey dames

nouuuuuuuuuu heb toch een nacht gehad pfffffffffffff rollen rollen niet kunnen slapen en na vier uur klaar wakker te hebben gelegen zonder krampen he he eindelijk doorbraak.

ben er wel blij mee tenminste duidelijkheid, maar het is een rare ongi inderdaad veel en een soort slijmerig heeeel vies ba ba ba .

ben ook dood op natuurlijk door gebrek aan slaap en bloed verlies

ach ja op naar de volgende ronde en mijn man gaat een sperma test aan vragen via zijn arts. hij moet nu echt van mij, mijn geduld is over en op. ik weet van binnen het gaat ooit gebeuren maar hij heeft een schildklier probleem dat ook zijn hormonen in de war heeft gebracht. dus wie weet is het niet van goed kwaliteit door zijn ziekte ( ik weet dat bij mij alles goed is :)

op naar ronde eeeeeeeeeeeeeeeeee 15

xx

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bolly@ wat kan een mens blij zijn als ze ongi worden he,
    je hebt duidelijkheid dat is fijn.
    doe maar kalm aan vandaag anders vanmiddag nog even gaan liggen.

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bolly@ wat vervelend is en inderdaad gek dat je dan blij kan zijn als je ongesteld bent geworden.

Het is zo kloten he ronde 15 alweer, ik loop zins kort ook in het ziekenhuis en moet eerlijk bekennen dat ik heel opgelucht ben en dat er nu naar de oorzaak wordt gekeken waarom het niet lukt...

wens je heel veel succes!!

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    jij ook veel succes met de ziekenhuis rondes..

ik ben ook blij wanneer we de uitslag van de sperma test binnen krijgen ( zal nog wel even duren hij heeft pas een afspraak op 23 febr ) brengt een last van de schouders af

Deel Deze Pagina