Clomid: eisprong gehad, NOD voorbij, enkel bruin verlies??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marriedgirl, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Hallo dames,

Ik heb mijn eerste ronde met Clomid (en vooraf Provera) gehad, ik ben in het ziekenhuis voor echo's geweest en daar is gebleken dat ik een goede follikel had, ook uit de progesteron waarde (week na eisprong) bevestigde dat ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.

Nu zit ik op dag 32, en heb een negatieve test maar wel sinds gisteren bruin verlies (inlegkruisje/tampon hoeveelheid). Geen enkel drupje helderrood gehad, dus een naderende ongi lijkt er totaal niet op....Mijn eisprong werd geschat op dag 16 of 17, dus dan zit ik nu al een paar dagen na NOD?

Gisteren is het bruinverlies begonnen, vandaag weer sterk verminderd. Ik begrijp er niets van, negatieve test, geen bloed...Wie heeft ervaring met Clomid? Ik neem toch aan dat ik echt wel ongesteld moet gaan worden aangezien er daadwerkelijk een eisprong is geweest 2 weken terug....

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je luteale fase kan tussen de 10 en 18 dagen zijn. Het kan zijn dat het deze keer iets langer dan normaal is door het Clomid-gebruik. Dus ik zou het even afwachten. Het zou moeten komen als je niet zwanger bent en je zeker weten een eisprong gehad hebt. Succes!

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Dat dacht ik dus ook, ik ben alleen al blij dat ik deze eerste maand gewoon met zekerheid kan zeggen dat er een eisprong is geweest. Dus nu moet mijn lichaam wel een reactie geven....Erg spannend! Ik heb wederom vandaag nog geen enkel teken van menstruatie, ben alleen met spierpijn op gestaan. Geen idee waar dat vandaan komt. Benen vooral. We wachten maar af, eventueel bel ik maandag gewoon mijn gynaecoloog met deze vragen.

Testje van vanmorgen was negatief.

Deel Deze Pagina