op welke dagen werken jullie??

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door mausi, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Daar ben ik benieuwd naar?? Werken jullie op vaste dagen?? Zo ja, welke? Ben je blij met die werkdagen??

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Toen ik 3 jaar geleden bij mijn baan begon, werkte ik ma/wo/vr. Sinds januari gaat mijn dochter naar school en heb ik mn werkdagen aan kunnen passen. Ik werk nu ma/di/do, waardoor ik dus op woe/vrijdag vrij ben. Ideaal!

3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Maandagavond, dinsdag de hele dag, woensdag vrij, donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag en zondag alleen als ik workshops geef.

Overdag heb ik de webshop erbij, dat is makkelijk te combineren met zoonlief.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik werk 1 dag flexibele en sinds Jelle op school zit als vaste werkdag de donderdag. Voorheen werkte ik altijd op vrijdag, maar de kleuters zijn hier op vrijdag altijd vrij, dus dat was niet handig. Als Jitte straks naar groep 3 gaat en dus ook op vrijdag naar school gaat (dat duurt nog 3 jaar) ga ik weer op vrijdag werken.

Ik moet regelmatig ook in de weekenden werken, en dan denkt de planner, Goh, die ene dag vrij is ook niet fijn, laat ik Bluesky eens ook op vrijdag inplannen.... En dan zit ik dus met 4 dagen achter elkaar te kijken. Ik werk niet voor niets maar 16 uur... ;) Toen ik nog op vrijdag werkte, moest ik wel eens 3 dagen achter elkaar, maar dat is nog te doen. 4 dagen vind ik echt teveel, vooral omdat ik om 7.00 moet beginnen.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik werk in de zorg 16uur per week en ik heb geen vaste dagen (vind ik zelf heerlijk)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik werk 32 uur, van maandag tm donderdag. Bevalt me prima. Wanneer het echt spaak loopt door bijv vakantie van mn collega, dan pak ik de vrijdag er ook nog bij. Maar ik heb wel het voordeel dat ik een thuisblijfpapa thuis heb voor de kindjes.

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik werk onregelmatig (pedagogisch werker) dus ook weekenden en `s avonds... Zolang ik bv geef hoef ik geen nachten dat scheelt wel maar ik vind het heerlijk het eigen rooster bepalen is ook een groot voordeel.

8. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Vaste dagen ma, di, do en dan begin ik s ochtends pas tegen 10 uur zodat ik de kindjes zelf rustig naar school en kdv kan brengen.... ideaal.

9. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik werkte eerst ma,wo,vr.
    Vond ik wel lekker zodat ik voor mijn gevoel niet zoveel hoefde te missen van mijn dochter.
    Inmiddels werk ik ma,di,wo.
    Ben er erg blij mee, het is even doorzetten maar zo heerlijk om op woensdag weekend te hebben!

10. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Momenteel ben ik nog thuis in bevallingsrust. Vanaf augustus begin ik opnieuw FT, maar omdat ik dan nog al mijn vakantiedagen heb, ga ik zoveel mogelijk proberen de woensdag(namiddag) op te nemen dit jaar, omdat m'n oudste vanaf september naar school gaat en ik dan woensdagnamiddag met haar thuis kan zijn die eerste maanden.

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    maandag van 17.30 uur tot 22.00 uur
    dinsdag/woe/vrij/za/zo van 7.30 uur tot 13.00.
    en tussendoor af en toe nog een avonddienst van 19.00 uur tot 22.30 uur.

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.257
    1.019
    113
    Zuid-Holland
    ma,di en do. zeer blij mee! straks als ze naar school gaan hebben ze woensdagmiddag vrij. en vrijdag hebben ze de eerste jaren ook wel eens vrij. Kortom dat is dus nooit een probleem met opvang en dan ben ik er ook gewoon voor ze!!

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    woensdag van 10.00 tot 17.45, vrijdag van 10.00 tot 21.15, zaterdag van 09.30 tot 17.45 en evt koopzondag van 12.00 tot 17.15

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik werk in het onderwijs en werk de ma-di-wo. Ideaal! Kan op woensdagmiddag nog flink wat afronden en dan begint voor mij het weekend...

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ene week di, woe, do en vrijdag. Andere week,woe, do,en vrijdag. Manlief is dus om de dinsdag vrij. Voor mij zou 4 dagen werken ideaal, maar voor hem helaas niet ;).

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik werk 27 uur, woensdag, donderdag en vrijdag. Heb dus heerlijk lang weekend en dat gevalt heel erg goed. En ik heb de massel ik heb het kvd naast m'n werk zitten en kan dus soms even binnenlopen

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maandag, dinsdag en donderdag van 8 tot half 5.

18. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Verschillend, standaard om het weekend. Standaard vrijdag vrij.
    DEze week bv alleen dinsdagochtend, woensdagavond, donderdag ochtend.
    Afgelopen week was het ma-di-woe donderdag vrijdag vrij en het weekend.
    Oja 24 uur ;)

Werk inde zorg, hoop straks wat meer avondjes te kunnen werken zodat ik minder opvang nodig heb.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    40 uur...ma di wo do vr, met eens in de maand een dag vrij ivm 38 uur contract!
    En mr paloe 4 dagen, hij heeft 1 dag ouderschapsverlof:)

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ga 32 uur werken: ma/wo/do/vr.
    Mijn man werkt iedere dag (boerenbedrijf), maar gaat straks wel op woensdag samen met zijn ouders voor de kleine zorgen. Op de andere 3 dagen gaat hij dan naar het kdv.

Deel Deze Pagina