op welke dagen werken jullie??

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door mausi, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik werk de ene week op maandag,woensdag en vrijdag en de andere week op woensdag en vrijdag. Ideaal!

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Dinsdag, donderdag en vrijdag. Vind het lekker om een dagje tussendoor vrij te zijn. Heb ook 3 achter elkaar gewerkt, beviel opzich ook prima, dan lekker 4 achter elkaar vrij...allebei dus voordelen als je het mij vraagt.

3. singa

singa Niet meer actief

Ik werk maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Heerlijk de woensdag vrij. Een beetje een miniweekend. En als ze straks naar school gaat is het ook lekker.

Ben wel blij om te lezen dat hier meer mensen 32 uur zijn blijven werken. Ik heb er veel commentaar op gehad.

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

wo/do/vrij
    vind het vreselijk! Heb altijd geroepen het belangrijk te vinden zelf te blijven werken, maar sinds de kleine er is wil ik helemaal niet meer werken!

5. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Op ma/di/do, erg handig want Rick is op woens- en vrijdagmiddag vrij.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik werk 24uur op vaste dagen: woensdag,vrijdagmiddag en zaterdag. Die zaterdag vind ik wel een beetje jammer maar die dag hebben we wel nodig om het financiele plaatje compleet te maken. En op deze manier hoeft Tycho (en straks de baby) niet naar de chreche. x

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik werk 32 uur op vaste dagen: ma, di , do, vrij (van 9u tot 17u)

Woensdagen ben ik altijd vrij. Kan ik lekker m'n oudste zoontje van school halen en tutten thuis. (en natuurlijk met het kleine zusje)

Vind het prima zo. Woensdag breekt dan lekker de week.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Bij een baas op de maandag, woensdag ochtend en donderdag
    fotografie op woensdagmiddag,vrijdag zaterdag en zondag

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik werk vast op woe ochtend 1x per 14 dagen en om het weekend en zo nu en dan een extra ochtend als mijn man late dienst heeft zodat we eigenlijk nooit oppas hoeven

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    toen ik nog werkte werkte ik maandag woensdag vrijdag. Dat kwam hier goed uit. Ik heb misschien binnenkort een tijdelijke klus en wil dan maandag, woensdag, donderdag en vrijdag werken.

11. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    ma hele dag,di hele dag en om de week woe een ochtend.
    mijn hele dagen zijn overginds van 9 tot half 4 ben huishoudelijke hulp.
    dit bevalt me prima soms ben ik een di middag lkkr vrij.
    ik vind vaste dagen erg fijn en voor mij ook een must ivm met het oppassen.
    ma doet mn schoonmoeder het,din mijn oma en woe is verschillend tussen mn oma en mijn moeder soms doet mn schoonzusje het tussendoorals ze tijd heeft.
    vind t meer als voldoende zo verder help ikmijn vriend wel in zijn zaak,zzper,maar das alsde kleine meis slaapt..

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik werk op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. In principe voor 24 uur, maar vaak ook wel meer (deels loondienst, deels zelfstandig).
    Zodra de kinderopvang erop aansluit, ga ik naar maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag. Dat sluit beter aan bij de schooltijden, en bij de dagen waarop de meeste van mijn collega's en klanten werken.

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik werk ook in de zorg alle diensten en meestal 3-4 dagen in de week. Soms achter elkaar en soms met vrije dagen er tussen.
    Heb de woensdag vast vrij en vaak op de maandag juist vast werken omdat mijn vriend dan thuis is. Het heeft voor- en nadelen want we hebben maar 2 weekenden per maand echt samen, maar ook voordelen want we hebben amper opvang nodig en papa zorgt zo ook alleen voor ons meisje. Soms wel 3 dagen achter elkaar als ik za-zo en ma werk. En dat gaat heel erg goed zo!

14. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werk de maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Die vrije woensdag isvoor mij een heerlijke break in de week!

15. snoepjevdweek

30 okt 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk elke mamidd, di hdd en woocht :)
    Ik vind het heerlijk, ma rustig opstarten en woensdag weekend!
    Dat is bij elkaar 20 uur in de week.

16. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    ik werk altijd wanneer de baas mij inpant.
    24 uur per week. nachtdiensten in het weekend. dagdiensten en een avonddienst erdoorheen. altijd om het weekend.
    of ik blij ben met al die wisseling? nee niet echt,maar het is ook wel heel praktisch nu met de kindjes.

17. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

ik krijg mijn uurrooster op de 20ste van de maand voor de maand erna. heb pas 11 d achter elkaar gedaan. meestal op maandag ben ik thuis ( werk ook weekends) tenzij de maandag een feestdag is zoas paasmaandag wel moeten werken. werk voltijds.

gr

18. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier werk ik ma, wo, do en za. Door de weeks van 8 tot kwart voor 4 en en op zaterdag van 7 tot we klaar zijn, vaak is dat rond half 1, zeker in de winter.

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik werk 4 dagen/32 uur. Woensdag is mijn vrije dag.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik werk nu nog op dinsdag en vrijdag, maar als Milan naar school gaat (na de zomervakantie) wordt dat dinsdag en donderdag, omdat hij elke vrijdagmiddag vrij is. Af en toe werk ik ook nog 's avonds, als de kindjes in bed liggen.

Deel Deze Pagina