Ik werk op dinsdag en woensdag (totaal 16 uur). Beide oma's passen een dag op. Soms wissel ik wel ns aan dag om, net hoe t mij of mijn baas of de oppasoma's beter uitkomt. We zijn allemaal nogal flexibel, dus ideaal!
Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag. In het onderwijs, dus alle vakanties vrij. Kinderen gaan twee dagen naar het kdv/BSO, de derden dag is oma bij ons.
Momenteel ben ik in dienst als oproepkracht bij een grote stichting Kinderopvang dus genoeg werk! In mijn eigen richting (Hbo diploma CMV) is er nu gewoonweg niks te vinden dus dit is de ideale oplossing om toch aan de slag te zijn. En eerlijk gezegd....? Het bevalt uitstekend!!!!! Heerlijk om zelf aan te kunnen geven wanneer ik wil werken! En werk alleen wanneer vriendlief thuis is of pas in de avond hoeft te werken.. Dus geen gedoe met opvang. hou dit nog wel lang vol
Maandag, dinsdag en woensdag. Kan wel wat verschuiven qua uren en sommige taken vanuit thuis uitvoeren.
Ik ben oproepkracht en ik ben oproepbaar op maandag, dinsdag en woensdag van 8 tot 17.45. Op donderdag werk ik particulier. Ben overigens wel op zoek naar vaste uren per week dit ivm kinderopvang toeslag.
30 uurtjes verspreid over maandag, woensdag, vrijdag, zondag. Soms werk ik op zaterdag om de zondag vrij te zijn. Maandag en vrijdag gaat baby voor 3 uurtjes naar de gastouder, op woensdag past m'n schoonmoeder op. Zondag is het papadag.
Ik werk op dinsdag, woensdag en donderdag. Nu nog met ouderschapsverlof, daarna hoop dat het aantal contracturen naar beneden kan (van 32 naar 27 of 24).
Maandag 5 uurtjes, donderdag 5 uurtjes en vrijdag de gehele dag. Gewoon vast. Mijn man heeft vrijdag ouderschapsverlof.
ik werk altijd op di en wo, en dan nog een dag op maandag of in het weekend een dag...ik vind het heerlijk om af en toe in het weekend te werken en op maandag vrij te zijn...
ik werk op ma+do van 13.30/18.30 en op woensdag+vrijdag van 7.30/16.45 (pedagogisch medewerkster op kdv)
Ik werk ma, di, wo en vrij van 8:30 tot 17:15 uur (sommige dagen langer, ligt aan hoeveel werk ik heb liggen).