08-06-'08 Gewoon omdat we met mooi weer wilden trouwen en voordat iedereen vd familie op vakantie zou gaan.
5-10-2000 We vonden de getallen mooi. Ook handig jaartal, rekenen hoelang je getrouwd bent is simpel.... En mijn man zei altijd al( ook voor we verkering kregen) dat hij in 2000 zou trouwen.
Wij ook maar dan in 2011. Doen er verder niks mee, ik wilde een dag ná mijn verjaardag zodat ik altijd kon zeggen dat mijn leeftijd met trouwen 20 was ipv 19. Dat klinkt gelijk zo jong
Bij ons begon het toen we het gemeentehuis uitkwamen en toen hield het niet meer op. Maar toen gingen we al naar de feestlocatie. En we hebben heel iets regen gehad toen we foto's met familie gingen maken, maar dat was minimaal.
18-06-2010 omdat we gelijk dezelfde op huwelijksreis wilden naar de midzomernacht in Noorwegen. Bleek helaas wel erg prijzig dus dat is 2 weken Cuba geworden... Maar dat moment om na het feest de taxi in te stappen na schiphol was magisch.
Eind mei, omdat het dan meestal mooi weer is en we wilden buiten trouwen. Het was uiteindelijk bloedheet
Getrouwd op 25-7-2014 (wilden net in de zomervakantie trouwen) Ondertrouw op 24-12-2013 Sleutels van ons eerste huis gekregen op 24-12-2012 dus de ondertrouw datum had wel betekenis voor ons.
2-10-2017 geregistreerd partnerschap, puur om praktische redenen. We willen wel graag nog trouwen om een leuk feest te geven, maar we willen ook nog verhuizen wat geld kost, dus voorlopig geen datum voor het trouwen