Wij zijn getrouwd op 16-05-2003 We wilde graag in mei, mijn man niet direct begin mei (we hadden maar een half jaartje de tijd om alles te plannen) dus de 16e was de eerste vrijdag vanaf het midden van die maand Alweer 7 jaar gelukkig getrouwd!
Wij zijn op 02-11-09 getrouwd, precies een jaar na het aanzoek. Eerst zouden we in september trouwen, maar de datum die we in gedachten hadden trouwde er nog een stel op de locatie die we in eerste instantie in gedachten hadden en dat vond ik niet echt leuk.
08-08-08 pas een week of 6 ervoor die datum gekozen, mn schoonmoeder was ernstig ziek en ging opeens hard achteruit dus 'moesten' we wat eerder trouwen dan eigenlijk in de planning zat (idee was ergens na de verhuizing ipv er middenin). Dus toen dachten we laten we dan maar kijken of er op 08-08-08 nog een plekkje vrij is. En zowaar, en zelfs de lokatie die we wilden was nog vrij! Dus hals over kop alles geregeld, gelukkig wilden we het klein houden. En schoonmoeder heeft het ook nog net 'gered' (al was ze al te ziek om er bij te zijn)
Wij zijn op 15-04-2005 getrouwd. Op 15-04-2000 kregen we wat en op 15-04-2003 hebben we ons verloofd. Dus ja wel een speciale datum voor ons.
wij zijn op 1-9-06 getrouwd, wilden ook op een vrijdag trouwen en in september en t was een prachtige dag!
Wij gaan trouwen op 06-06-2012. Omdat we dan officieel 5 jaar samen zijn. En het hopelijk mooi weer is dan. En dan zijn de kids groot genoeg.
Wij zijn getrouwd op 29-09-2006 We hebben rekening gehouden met wanneer de verbouwing van ons huis ten einde liep en met wanneer het partycentrum, kerk en gemeentehuis plek hadden. Dus niet echt een speciale datum ofzo.
hoi wij zouden 14-11-08 gaan trouwen, toen raakte ik zwanger en zou 20-11-08 uitgeteld zijn. dus hebben we het een jaar uitgesteld op 14-11-09 dit was tevens de trouwdag van mijn ouders spinnekop
Wij zijn op 28-8-2009 getrouwd. We wouden graag is Augustus trouwen en graag op een vrijdag dus uiteindelijk maar de 28ste gepakt
13 oktober 2001. Gewoon omdat de DJ die wij wilden die dag nog vrij had en de locatie nog vrij was. Ben niet bijgelovig dus de 13e maakte ons niks uit (zijn ook nog altijd gelukkig getrouwd ).
12 september 2008 Omdat we in september wilden trouwen en een vrijdag hebben uitgezocht. Het is wel grappig dat mijn ouders op 21 september 1979 zijn getrouwd. We hebben dus de cijfers even verwisseld.
03-07-2008 Geen speciale datum,maar ben ten huwelijk gevraagt op 05-04-2008 ( mijn verjaardag ) en bevallen op 09-09-2008 en wilde voor mijn bevalling getrouwd zijn dus hebben een willekeurige datum geprikt.
Onze trouwdatum: Zaterdag 19 augustus 2006. We wilden eigenlijk een week later, maar die dag was al vergeven op de feestlocatie. De datum had voor onze geen speciale betekenis. Onze voorkeur ging uit naar een datum ná de zomervakantie. Een zaterdag was voor ons een 'must', vanwege familie en vrienden die een behoorlijke reistijd hadden naar de trouw- en feestlocatie. Alvast een hele fijne dag toegewenst! Geniet ervan!
Wij zijn 18 mei 2007 getrouwd. Voor ons een bijzondere datum omdat mijn man deze dag 30 werd. Het was dat jaar ook nog eens een vrijdag en de dag na hemelvaart waardoor heel veel mensen vrij hadden. Ieder jaar hebben we dus een dubbel feestje op 18 mei!