in eerste instantie wilden we trouwen op 25 juni, maar omdat we het toen nog niet konden betalen hebben we een andere datum gezocht. 30 juli 2004 was het geworden. Niet om een speciale reden. Wat wel heel apart en mooi is is dat 25 juni wat we dus als eerste datum hadden dat dat de datum is dat onze dochter vorig jaar is geboren.
Wij zijn op 10-10-2008 getrouwd, omdat we graag in de herfst wilden trouwen en dit was de dag voor mijn herfstvakantie. Konden we mooi op huwelijksreis daarna (zit in het onderwijs, dus ben aan schoolvakanties gebonden). We kenden elkaar toen ruim 7 jaar.
28-09-2004 - de maand is geloof is zomaar gekozen, de dag omdat het volle maan was, dat wilde hubbie graag, hij had zeker stiekem gehoopt dat ik om middernacht in een onverzadigbare nymfomane zou veranderen ... jammmmeeeeerrr, ik was gesloopt en ik ben op het moment dat mijn hoofd het kussen raakte in slaap gevallen niks geen huwelijks nacht maar wel goed gemaakt de dagen erna hoor ....
Wij zijn getrouwd op 26 september 2008. Zit geen speciale reden achter, we wilde graag in september trouwen en op de 19e was de locatie die we wilden niet meer beschikbaar, dus toen maar een weekje later gedaan. Later bedacht ik me pas dat we elkaar die dag 8,5 jaar (ok, en 1 dag ) kende. We zijn overigens op 25 maart 2008 in ondertrouw gegaan en dat was dus de dag dat we elkaar 8 jaar kende. Die datum hebben we wel bewust gekozen.
16-10,nu 10 jaar geleden, we wilde op 12 februari trouwen (verjaardag van mijn opa),maar omdat ik eerder zwanger was dan verwacht zijn we eerder getrouwd.
21 februari omdat we op 14 februari valentijnsdag ineens besloten om te trouwen. We zijn diezelfde dag naar het stadhuis gegaan om een aanvraag te doen en een week later zeiden we "yes I do" Het ging nog net niet zo snel als in Vegas
wij gaan 17/7/2010 trouwen vonden wij wel een mooie datum en mijn moeders vriend kwam toen in het ziekenhuis terecht en een paar dagel lag hij ip de ic aan de beademing en was het kantje boort door een streptocoken bacterie dus...we zijn blij dat hij er een jaar later gewoon bij is en mijn getuigen kan zijn
Toen we 11 jaar en 1 dag bij mekaar waren hebben we mekaar het JA-woord gegeven. Dat was 21-09-2007. Een prachtige dag.
Wij zijn 7 mei 2010 getrouwd. We zijn in Griekenland getrouwd en ik had deze week vakantie...geen speciale datum, maar wat praktisch was
Wij wilden op een maandag trouwen (gratis) en volgens mijn man was 07-07-2008 een mooie datum ... kon hij tenminste goed onthouden, haha. Dus vandaar.
wij zijn getrouwd op 29-01-2010 waarom deze datum uhm.. geen idee. haha.. toen hij mij vroeg hebben we er gewoon ongeveer een half jaar tussen laten zitten
16 juli 2010 wordt dé dag geen echte speciale reden, we wilde graag in de zomer trouwen. En dit was nét voor alle vakanties, vandaar. We zijn wel op de dag dat we 10 jaar samen waren in ondertrouw gegaan, dat dan weer wel
16/06/2005.. straks al 5 jaar getrouwd! We kregen verkering op de 16e, zijn verloofd op de 16e, en wilden ook trouwen op de 16e! Alleen wilde ik eerst op 16/06/2006, maar dat duurde hem te lang, dus werd het 2005!
Getrouwd op 04-07-2008. Geen speciale datum, was alleen 2 weken voor de bouwvak vakantie en deze weken kon mijn man extra vrij krijgen waardoor we meteen lekker lang op huwelijksreis konden.