Wij izjn op 06/6/2006 getrouwd ....We hebben er verder niks bijzonders mee ...maar we vonden het gewoon een mooie datum ...
22-09-2007 we zijn beide op de 11de jarig...11 + 11 = 22 In september was er nog een weekend en 9 huisjes vrij op een park. We hebben dus een weekend feest gehad Dag 1 met ouders, broers en zussen met kids Dag 2 de Dag Dag 3 lekker alle restjes opeten met de familie en veel loungen, hangen en gezellig doen
Wij zijn getrouwd op 22 augustus 2008, we hebben elkaar voor het eerst gezien in november 2007 We hebben een leuk feest gehad, en zijn daarnaa naar een vestingstadje Bourtange gegaan en hebben daar in een leuk appartement geslapen. 2 dagen erna zijn we een week op huwelijksreisje geweest in duitsland, en hebben daar een week in een Hotel gezeten en van alles bekeken en bezocht. Heel erg leuk, vooral als je nagaat dat het hotel een kado was van mn ouders
Wij zijn getrouwd op 12-09-2009 deze datum is speciaal uitgezocht omdat op die dag mijn (overleden) ouders 40 jaar getrouwd zouden zijn....zij zijn nl 12-09-1969 getrouwd
Wij zijn getrouwd op 14 september 2007. De reden? We wilden of voor, of na de zomer trouwen ivm de vakantietijd en we hadden een hele gave band gezien die we wilden boeken voor ons feest. En zij waren alleen de 14e nog beschikbaar dus zo zijn we tot onze datum gekomen
Wij zijn getrouwd op 11-06-2004, voor mij niet speciaal, mijn man wilde die datum en ik vond het best.....
Wij waren getrouwd op 28-08-1992 op het strand van ons hotel te Puerto Plata,Dominicaans Republiek.Was super romantisch.