haai ladies! pff waar zal ik eens beginnen mijn ei was omstreeks 5 - 10 maart, heb al testen gedaan van de action waarvan 1 positief , dag erna een clearblue gehaald.. niet zwanger stond er dag daarna een action test gedaan en ook negatief (maar ik zou zweren dat ik wel iets zag ) vandaag ongeveer is mijn NOD en heb sinds vandaag bruin bloedverlies.. zal ook even en foto'tje erbij doen van de positieve test! ik maak mezelf helemaal gek wat denken jullie ????
Pff lastig. Duidelijk is dat er iets gaande is. Die cb is minder gevoelig dus die kan negatief zijn. Maar wel raar dat die andere test vervolgens ook lichter is dan... het kan een vroege miskraam zijn. ik zou over 2 dagen nog eens testen. Dan moet ie wel opgelopen zijn.
Dat is een positieve test hoor! Hopelijk over een paar dagen een donkerder streepje! Laat je het weten?
Begrijp ik het goed dat je dus eerst positief hebt getest en later 2 x negatief? Dat had ik bij mijn miskraam ook eerst positief en later negatief echomgehad en er zat wel een zwangerschapskring in mn baarmoeder maar had een mk.. Hoop voor jou beter nieuws meid!
hier hetzelfde verhaal.. 1e test licht positief. daarna verschillende merken allemaal negatief. op wat 5 weken zou zijn weer en duidelijk positief. is toen helaas mis gegaan op 6+5. wil je niet bang maken hoor! heb je met ochtendurine getest? vals positieve testen zijn zoveel zeldzamer dan vals negatief dus zou nog even een paar dagen wachten en dan weer testen.
De foto die je laat zien, is positief!! En het feit dat je met clear blue nog negatief testte, hoeft niet perse iets te betekenen, want heeft een hoger HCG nodig om positief te zijn. Hopelijk lopen je testjes de komende dagen op!! Ik duim voor je.