Ik voel me echt zo burgerlijk hier (nog geen) vreemde locaties gehad maar misschien kan ik in dit topic nog wat inspiratie opdoen.
Haha in mijn wilde studententijd een hoop rare plekken gehad; In de zee, in een prive zwembad, in de sauna, in de wc van een club, op een pooltafel, tegen de gokkasten in een café aan, op de motorkap van de auto..
Het bos, een soort weiland, auto, kleedhokjes bij t zwembad, in ons zwembad.. Maar geen hele gekke dingen helaas
Ik hield het natuurlijk en was vaak bezig in de natuur , Nu niet meer nu zou ik me doodschamen een paar weken lang
Waterfiets!! haha geweldig. Ontopic: Op rotsen bij de zee, picknick bankje waar continue toeristen langs konden lopen, in de auto in een parkeergarage, omkleedhokje van zwembad en dan de huis tuin keuken dingen.
Bruggetje in een park, achter een bushokje, op een pooltafel, op een voetbalveld, wc van een kroeg, kleedkamer van een ijsbaan ... En op een gloednieuwe witte bank terwijl ik ongesteld werd
Op het strand, in de zee, het bos, op de motorkap en in auto, verschillende pashokjes, balkon, sauna, pooltafel, trein, vliegtuig... Ik kan best veel afvinken. Als student trouwens ook wel eens in een lokaal op school.
Niet! Hahaha De gekste hier was een park in Venetië toen we moesten wachten op de boot. Lek geprikt door de muggen op mijn billen
Ja het is wat hè? Was niet met mijn huidige man, maar met een jeugdliefde waar ik wel vaker gekke dingen mee deed. Het was geen saaie relatie zeg maar.
Nah. Beetje schemerig. Maar werkelijk waar overal zand. Niet echt een aanrader dus. En ik woonde nog thuis dus heb dagen spastisch lopen doen dat niemand me bloot zou zien met al die rode bulten. Was niet normaal.
Wij deden het 's nachts op zo'n ligbed op strand. Liepen allemaal dronken mensen over het strand, maar het was echt een zee aan lege ligbedden. Dat scheelde een hoop tegen jeukende plekken en zand op vervelende plekken