Op een uitkijktoren in een bos, in zee (schijnt nog link te zijn, iets met vacuüm zuigen ofzo ), toilet in een ziekenhuis (classy ), midden op een grasveld in een park (vooruit .. het was wel nacht).
Seks op de wastafel staat wel in mijn top 3 ‘beste beurt ooit’ . Moest er meteen aan denken toen ik dit artikel zag .
Ehhmm..die gokkasten en pooltafel. Laatste heb ik al vaker voorbij zien komen. Ik denk alleen maar: HOE DAN??! Of beter gevraagd: Ik neem aan dat dat met de barjongen ná sluittingstijd was??
Zo uit mijn hoofd: Pashokje van de c&a, duinen, langs het kanaal, zwembadhokje, pingpongtafel, balkon, tijdens de les op school (niet de daad zelf, alleen wat mogelijk was onder de tafel), verschillende locaties in de efteling. De rest ben ik vergeten denk ik.
Vliegtuig word verassend weinig genoemt! staat op mijn lijstje, maar zal pas worden uitgevoerd als de kinderen uit huis zijn en wij half bejaard zijn helaas.
Ik vind de wc' s in het vliegtuig altijd zo smerig en irritant krap. Ik mis even waarom die zo opwindend is . Of er zijn geheime locaties in het vliegtuig waar ik niks van af weet
Jeetje wat een locaties worden hier genoemd! Ik ben toch iets braver geloof ik. Hier iig: In het bos (keer overdag en een keer 's nachts) en een keer bij de kinderboerderij ('s nachts) en een keer toen we logeerden en in een ruimte sliepen waar ook andere mensen sliepen en volgens mij was een deel al wakker. Oeps, dat ik dat durfde zeg :s
In de park, een beetje afgelegen bankje. In de sauna. De badkamer van mn schoonmoeder. Op de wasmaschine van mn moeder (raakte zwanger van mn zoontje ) En thuis eigenlijk in elk hoekje. Behalve kamer zoontje. 4x per jaar boeken We hotel voor een Nachtje En dan gaan We echt los zeg maar Hahaha. Verder best saai, mn man durft niet echt ergens Anders.
Maar hoe dan? In dat wchokje in een vliegtuig kan ik mijn kont nog niet eens keren, laat staan dat er een tweede persoon bij past. En sowieso staan er vaak mensen bij de wc te wachten of is er wel een stewardess in de buurt, hoe kom je dan ongemerkt binnen? Of wil je het gewoon op je stoel doen
Nee in dat wc hokje! de spanning om ongezien samen binnen te komen en daarna ongezien onafhankelijk van elkaar weer eruit vind ik best opwindend