Haha snap ik hoor, dat had ik met het kleedhokje Maar ik zat vorige week nog in het vliegtuig, ik moest naar de wc en de steward ging even checken voor me of er al iemand op de wc zat. (Echt, waarom eigenlijk?) en die draaide toen met een speciale sleutel de deur open... En ja hoor, er zat dus gewoon iemand op Beetje gênant als je dan bezig was met stoute dingen haha
Hahahaha mijn man en ik maken altijd als grapje mocht het vliegtuig neerstorten op het moment dat we sex hebben in het vliegtuig dan hebben we onze laatste minuten van het leven wel met volle teugen genoten. Prachtig einde dan.
Ik zeg ook niet dat ik er trots op ben. Ik was een puber en dan doe je nou eenmaal wel eens onhandige/onacceptabele dingen. Maar gelukkig is het onderwerp van dit topic “op welke gekke plek hebben jullie “het” gedaan” en volgens mij voldoet mijn plek daar wel aan. Of ie nou respectvol is of niet.
Op het aanrecht op de bank op de keukentafel op de grond op het balkon op de parkeer plaats van de Aldi op de motor kap van de auto net voor een bos in de sauna in het zwembad op het strand En een keer op de grond in het bos, manlief hield daar een teek aan over op zijn balzak dus sinds dien doen we het niet meer in het bos
Bos in de stromende regen , de zee, niet voor herhaling vatbaar, zout en wrijving is niet heel chill, op het strand bij zonsondergang, op het balkon van een boomhut, op de hei met vuurwerk van 14 juli op de achtergrond. Dat was het wel, niet zo heel gek dus. Ik ben vooral voor het bed
Whaa ik houd van dit soort topics. Hier valt het wel mee geloof ik. In/rond huis: Op bed (duh) Douche Aanrecht Bank Eettafel Op de grond (why??) In de schuur Loungebank buiten Zwembad achter in de tuin Op vakantie: Sauna Bad Douche Bed. Maar was dus een keer een bed op wieltjes.. die stond na ons weekend dus halverwege de kamer... En toen we nog allebei bij onze ouders woonden: Mijn man had daar een bed dat ontzettend kraakte. Dus wij hadden al het matras op de grond gelegd uit voorzorg. 1x wilde mijn schoonmoeder ineens binnen komen om de 'was weg te leggen'. Maar de deur kon niet open omdat dat matras er voor lag. En een keer hadden we het matras niet op de grond gelegd. Kwamen we na de daad weer beneden. Zegt mijn schoonvader: zo, was het lekker? Ik; ja hoor, vanavond weer dus doe je oordoppen maar in. En een keer in de auto.. waren we net bezig.. komt de politie aangereden.. wij zagen de koplampen dus snel een kleed over ons heen gegooid.. oepsie. Hahaha
hier ook de gekste plek op de wastafel....is hier wel goed gegaan gelukkig Verder: de auto, de bank, het aanrecht, de tafel, de trap, in bad. de normale plekken zeg maar.
Hoewel ik zelf nog nooit van bil ben gegaan op een kerkhof vind ik jouw reactie overtrokken. Tenminste. Ik ga er vanuit dat diegene seks heeft gehad op bijv een bankje ofzo of een stukje gras waar niemand onder begraven was. Mocht het leunend op een grafsteen of liggend bovenop een graf zijn... tsja... dat zou ik zelf wat minder nodig en classy hebben gevonden. Maar indien het op een bankje ofzo is geweest: boeiend Ik zelf ben redelijk saai geloof ik. Naast op het aanrecht en keukenblad van TS kom (leuke woordspeling, al zeg ik het zelf hahahaha) ik op de volgende locaties: Bij daglicht in de tuin van een klooster, in een hokje van het zwembad, aan de rand van een rivier (bij daglicht!), op de bank van schoonouders, in de gang bij vrienden thuis op een feest - OMG ik was 18 whahaha), in de nacht in een portiek van een willekeurige school waar manlief en ik toevallig langsliepen, bij dag in onze achtertuin in de tent die we aan het proefopzetten waren terwijl de buren ook in hun tuin zaten, bij dag in de tent op de camping terwijl de tentjes allemaal dicht op elkaar stonden, in het bos bij daglicht, in de duinen bij nacht, in het park in de nacht, op ons balkon bij het vorige huis, op de motorkap van onze auto (‘s nachts), in de auto - zowel bij dag als in het donker), in een meertje, op het strand (nacht), de garage (na het binnenzetten van de fiets konden we ons niet meer inhouden whahaha)
Huidige relatie is niet zo spannend. Keuken, badkamer en dan hebben we het wel gehad denk Jawel: één keer op kantoor Maar met m’n ex Dat waren nog eens tijden: In zee In zwembad In lift hotel Op balkon hotel (uitzicht zwembad) Wasmachine Keuken Strand Bos Eigen balkon thuis Sauna Kleedhokje zwembad Wc kroeg Op de auto (eigen) O en de meest gekke: in bed Toptijd! Maaaaarrrr: om mijn huidige man niet af te vallen: nog nooit zo’n goede wipjes gehad als met hem
In het kader van foute locaties: mijn vriend vindt het geweldig om op openbare plekken in zijn moedertaal seksueel getinte grapjes te maken of mij op te hitsen. Lukt hem soms nog ook En ik ben nog altijd bang dat er precies iemand langskomt die hem kan verstaan, die zal dan ook wel steil achterover vallen van verbazing
Bos Steegjes in het donker Zwemhokje Zwembad Sauna Auto Weiland tussen de hooibalen Balkon hotel vakantie Op het werk
ff nieuwsgierigheid van mij Ik lees bij de meesten dat de plekjes buiten het bed voornamelijk waren toen ze 18 waren of met een ex..... Doen jullie "het" nu dan alleen nog maar in bed met de gordijnen dicht of zo?
Dat past toch helemaal niet in zo een vliegtuig pas zelf al amper in dat toiletje en dan heb ik echt een maatje 38 En denk niet dat iemand hier een privéjet heeft ofzo hahahaa
In de sauna, dat was geen succes hahahaha na een paar minuten naar buiten gestrompelt van de oververhitting... Verder bos, duinen, in de auto, in de zee. Leukste was toch wel het toilet van onze stamkroeg Ik ben single dus wie weet kan ik ooit nog wat interessante locaties aan mijn lijstje toevoegrn
- Op een voetbalveld tegen de doelpaal aan (over het hek geklommen) - onder een viaduct langs het fietspad - bij vreemden in de achtertuin op weg naar huis - tegen de kerk aan - kleedhokjes en toiletten in de kroeg enz - in en op de auto - schoolplein van mijn oude basisschool bovenop het speelhuisje - bankje in het park Dat is wat ik tot nu toe nog weet, 90% is met mijn huidige partner. Momenteel voornamelijk in huis op bed/bank/grond/zolder/keuken/tafel/douche/trap maar dan wel wat "spannendere" seks wat toch thuis wat comfortabeler is