de eerste babykleertjes (pakje , mutsje en slofjes) , eerste armbandje en eerste foto, geboortekaartje in een lijst (zo'n diepe lijst)
Nou ben ik wel benieuwd naar die mexicaanse ovenschotel.. En de naam van mijn zoontje hier ook gevonden
Ook hier is de Mexicaanse ovenschotel een grote hit, afgelopen weekend nog gegeten. Verder de naam van onze jongste en dat mijn leven en relatie zo slecht nog niet is door alle verhalen die voorbij komen.
-granny square deken haken ( ben ik nu al een hele tijd mee bezig) -aanbiedingen -swimtrainer zwemband En vast nog wel meer
Lekkere recepten en diverse huishoudtips. En het is gewoon fijn om te lezen dat je in verschillende situaties niet de enige bent.
swimtrainer zaterdag nog gebruikt bij lydia, ze viel er bijna in in slaap haal hier ook wel recepten vandaan taarten maken decoratietips
De naam van onze zoon Thije. Ik zag hem in een banner staan van iemand en was meteen verkocht. Een goed adres voor onze poes. Een paar weken voordat we op vakantie gingen kwam ik erachter dat we, heel erg dom, opvang voor onze poes waren vergeten te regelen. Heb een oproepje gedaan op zp en heel veel reacties gekregen. Daar zat een supergoed poezenhotel bij, waar onze poes een paar fijne weken heeft gehad! Tips hoe te handelen ivm onenigheid met de garage. Deze tips hebben ons een paar honderd euro opgeleverd Heeeeerlijke recepten!!! Bijv. de witte chocoladetaart van Jef! Ik lees vooral heel erg graag mee. Vaak kom ik door een topic wel tot meer of andere inzichten. Bijvoorbeeld dat we heel erg kunnen zeuren, maar net zo vaak dat we ook wel heel erg lief en behulpzaam voor elkaar kunnen zijn!
M'n haar minder vaak wassen door het no poo topic. Wel met shampoo, maar minder vaak dan voorheen. En kruidvat zwangerschapstesten 2v5.
-De mexicaanse ovenschotel. Helaas vind dochter het niet lekker dus eten we het niet zo vaak, maar oh oh oh wat is die lekker. -Rapley, zonder dit forum had ik er nooit geweten dat je ook gewoon stukjes kon geven aan baby's en had ik alles waarschijnlijk geprakt.
Ook hier de Mexicaanse ovenschotel Verder: Opperdepop BB-Cream Bondolino draagzak Invriezen van verse groente en fruithapjes in ijsblokjesbakjes American Horror Story 50 tinten grijs
Mexicaanse ovenschotel met kip en tortillachips 2 kipfilets 3 paprika's (rood, geel, groen) 1 ui 1 teentje knoflook 1 blikje mais zakje fajita kruiden halve zak tortillachips geraspte kaas klein bekertje creme fraiche Ovenschaal invetten. Paprika's, ui, knoflook en kip in blokjes snijden. In 1 pan de paprika's roerbakken, in andere pan de kip met ui en knoflook aanbraden, daarna de fajitakruiden toevoegen met een klein beetje water. Paprika en mais toevoegen en goed roeren. Mengsel in ovenschaal verdelen. Creme fraiche eroverheen smeren. Helft van de geraspte kaas over het mengsel, daarover een laag tortillachips en daaroverheen de overige geraspte kaas. In de oven op 185 graden de kaas in 10 minuten laten smelten. Googlen op 'Mexicaanse ovenschotel Zwangerschapspagina'
Op iemands naam klikken en dan op 'Een privébericht naar ... sturen'. En iedereen die geregistreerd is kan dat doen.
Dat het soms beter is de laptop iets vroeger uit te zetten 's avonds, aangezien er anders wéér niets uit mijn handen komt...