speelgoed 16mnd+

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    welk speelgoed vinden jullie kids van 16mnd of ouder leuk?
    mijn zoontje is de laatste week enorm bewerkelijk omdat hij zich erg snel verveelt. ik heb al vanalles geprobeerd maar het is echt tijd voor nieuwe dingen, maar... wat?! zoveel leuk speelgoed te koop maar voor veel dingen moet hij toch net even wat ouder zijn omdat het nog wat te ingewikkeld is.

wie heeft er suggesties? hoe meer hoe beter :p

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Jonathan vond een tijdje terug zo'n hamertjetik spel super leuk (met een hamertje van die houten balletjes door gaatjes slaan)
    en is nu helemaal gek van boekjes lezen, loopauto, en de ballentent (zo'n klein tentje met van die macdonalds ballen erin)
    Ook vormen door gaatjes doen (drihoek, vierkant, rondje etc) vind hij erg leuk!

Succes met dingen vinden hahaha
    Ik blijf het toppic wel ff volgen, misschien doe ik zelf ook nog wat ideetjes op!

3. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Idd. vormen door gaatjes, boekjes (van die voel boekjes), puzzeltje, loopauto, TV kijken om even tot rust te komen Little people speelgoed.

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik volg ook... als is mijn zoontje nog niet zo oud.. maar hier ook eentje die zich soms behoorlijk verveelt

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Duplo is hier favo, bouwen en vooral afbreken en verder natuurlijk de mobiele telefoon, afstandsbedieningen, DVD-spelers, laptops. Alles wat wij ook leuk vinden toch :D

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier is ook de ballentent een enorm succes ... :D .. en ik heb van de week een hamer gekocht wat geluid maakt als hij er mee slaat, een laptop voor kleintjes, nou is die wel voor wat oudere kinderen maar de geluidjes en de beeldjes die hij ziet op het scherm die vind hij geweldig :) .... en duplo doet het hier trouwens ook heel goed...

kyano is nu trouwens 15 maandjes

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Chantal: welke laptop heb je gekocht? Hier nl. ook een dreumes die graag doet wat papa en mama ook doen. En een dreumes op mijn laptop vind ik nu niet zo'n succes.

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano zat ook altijd op onze laptop en daar was/ben ik ook niet echt blij mee vandaar ook dat we die dreumes laptop hadden aangeschaft maar ik heb laatst bij de Intertoys een laptop in de aanbieding gekocht €15 ... Het is van het merk vtech en hij heet '' Thomas de stoom locomotief '' .... Heel leuk, zeker als ze straks wat ouder zijn dan kunne ze leren tellen en kleurtjes onthouden enz enz ....

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb inmiddels leuk speelgoed ontdekt :D de Hema heeft enorm leuk (houten)speelgoed! staat ook in hun webwinkel.
    een vormentrein van hout, muziekdoosje waar ze zelf aan kunnen draaien, bromtol (mijn zoon kan inmiddels helemaal zelfstandig de bromtol in hoog tempo laten draaien!), een houten dierentruck, hamertje tik (weet niet offie hier al iets mee kan?), houten tollen (kan ie nog niet zelf laten draaien maar hij vind het geweldig als wij dat doen) en nog wat puzzeltjes e.d.

10. Iris speelt opdit moment echt heel erg graag met haar poppen en de spullen die er bij horen ze is echt ene kleine mama voor maar pop

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik weet niet of die kleine van jou kan lopen maar noa vind een bal helemaal geweldig.

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars vind vanalles leuk, die kan een uur zoet zijn met 2 blokjes duplo.
    voor de vakantie had ik bij de action een buldozer met afstandbediening en een tekenbordje gekocht. schot in de roos, beide. (tekenbordje is zon magic bord, haal je een schuifje heen en weer en dan is hij weer schoon) al 4 weken lol voor 5 euro :-D

Deel Deze Pagina