Baby van bijna 9 maanden, hulp gevraagd.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanImraan, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanImraan

6 feb 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helleu ladies.

Ik heb een vraagje over mijn premature zoontje van bijna 9 maanden oud.

Sinds 2 maanden heeft hij op en aan koorts, soms 2 a 3 dagen niet en daarna weer wel.
    Hij heeft uitslag over zijn gehele lichaam, en erg hangerig en huilerig.
    Ben een aantal keer bij de huisarts geweest, en een aantal keer bij de huisartsenpost geweest.
    Telkens word er gezegd dat ze niet weten wat er is, en dat ik maar paracetamol moet geven.

Ik ben nu een beetje moe, en een beetje op.
    Zijn er moeders die hier meer ervaring mee hebben, of hier meer kennis over hebben?

MamavanImraan

2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Lastig dat de ha niet iets zinnigs kan zeggen over wat het dan is. Denk je dat het steeds hetzelfde virus is of telkens weer iets nieuws? Mijn oudste dochter is een hele herfst lang zo'n beetje om de week ziek geweest rond haar eerste verjaardag, ook steeds met koorts en uitslag en dat was volgens mij wel telkens net weer een ander virus. Doordat de weerstand nog zwak is van het eerste virus zijn ze ontvankelijker voor andere virussen en dit gaat dan maar door. Bij haar duurde dit zo'n vijf maanden, maar daarna was het wel echt helemaal over en kwam er ook niets meer terug. Helaas zegt uitslag niet zo heel veel, want baby's kunnen van bijna alles uitslag krijgen. Mn oudste zat ook continu onder de uitslag wanneer ze ziek was. Eet en drinkt je zoontje nog wel voldoende?

Als je echt het idee hebt dat het te slecht gaat met je zoontje (drinkt te weinig, etc.) zou je misschien toch kunnen vragen om een doorverwijzing naar de ka?

Maar je hebt ook kans dat als het weer zo aantrekt en het seizoen verandert het vanzelf weer overgaat en nooit meer in die mate terugkomt.

Sterkte en beterschap voor je zoontje!

3. MamavanImraan

6 feb 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL

Hartstikke bedankt voor je reactie!

Ja hij heeft dagen dat hij wel goed eet, en zoals gewoonlijk mindere dagen.
    Het is wel verminderd nu hij ziek is, maar niet schrikbarend gelukkig.

Ik heb op de huisartsenpost een aantal kinderartsen gezien, en die schudden het telkens weg met 'een verkoudheid' terwijl mijn zoontje nooit verkouden is, alleen toevallig die dagen dat we daar waren haha.

We hebben nu een doorverwijzing gekregen naar een kinderarts op de polikliniek omdat de huisarts ook niet meer weet waar het vandaan komt.

Maar ik baal er zovan, dat je 100x moet komen voor ze eindelijk iets onder handen gaan nemen. :x

Deel Deze Pagina